۷ روز سوییس (TK204۹)

۷ روز سوییس (TK204۹)

هزینه ریالی + ۲۸۹۰ یورو

3 شب زوریخ - آبشارراین + ۳ شب ژنو - برن‌، مونت خو، ووی، لوزان

هتل زوریخ : ‌Renaissance Zurich Tower Hote‌l

هتل ژنو :‌ InterContinental Geneva

تاریخ حرکت : ۲۵ خرداد 1403

کلاس تور :

توضیحات


زوریخ، بهشتی در دل اروپا و بدون شک از زیباترین شهرهای سوییس است. امروز این شهر زیبا به قطب اقتصادی این کشور تبدیل شده است. شهر زوریخ، به لطف ذخایر طبیعی چون رودخانه و دریاچه، چشم‌ اندازی مسحور کننده از کوهستان آلپ پوشیده از برف، خیابان‌های سنگفرش و جاذبه‌های متعدد و دیدنی، تجربه‌ای منحصر به فرد را پیشکش گردشگران می‌کند. از دیدنی‌های زوریخ می‌توان به موزه ملی سوییس، میدان  Burkliplatz،‌ خانه اپرای زوریخ، موزه کونستهاوس زوریخ،‌ باغ وحش زوریخ، کلیسای زنان و … اشاره کرد.

 

آبشار راین، در یکی از شمالی‌ترین نقاط کشور سوییس و در نزدیکی مرز آلمان قرار گرفته است. آبشار راین همانگونه که از نامش پیداست، بخشی از رود بزرگ راین است که خود نیز بزرگترین رود سوییس به شمار می‌رود. این آبشار که در مرز دو کانتون زوریخ و شاف‌هاوزن (Schaffhausen) قرار گرفته و حدود ۴۶ کیلومتر با شهر زوریخ قرار دارد.

 

برن پایتخت کشور سوئیس بسیار عجیب و دیدنی است. این شهر با فرهنگی غنی و تاریخی پر از نشیب و فراز بسیار، مورد توجه و علاقه گردشگران است. شهر برن با معماری قرون وسطایی و ساختمان های از جنس آهک و کلیسایی با پشت بام بسیار زیبا برای همه افراد جذاب است. این شهر با داشتن آثار تاریخی بسیار، از آثار جهانی یونسکو قرار دارد.

 

لوزان شهری است در کنار دریاچه ژنو، در منطقه فرانسوی زبان وو، سوئیس. مقر کمیته بین المللی المپیک و همچنین موزه المپیک و پارک المپیک ساحلی در این شهر قرار دارد. دور از دریاچه، شهر قدیمی تپه‌ای دارای خیابان‌های قرون وسطایی با ردیف مغازه و کلیسای جامع گوتیک قرن دوازدهمی با نمای پرآذین است. Palais de Rumine متعلق به قرن نوزدهم موزه‌های علوم و هنرهای زیبا را در خود جای داده است.