بهترین شهرهای کانادا را بشناسید

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین تور ها


بهترین شهرهای کانادا را بشناسید

بهترین شهرهای کانادا را بشناسید

کانادا کشوری زیبا و جذاب است اما با در نظر گرفتن مساحت و تنوع گسترده آن، انتخاب کردن یک فهرست از بهترین شهرهای کانادا کار دشواری خواهد بود. کانادا با مساحت 9985000 کیلومتر مربع دومین کشور پهناور جهان است و با 10 استان و سه منطقه، شهرها و مناطق دیدنی بسیاری دارد که هر کدام جاذبه‌های منحصر به فرد، مناظر طبیعی زیبا و مردمانی مهمان نواز دارند.
اگرچه می‌توان گفت که هیچکدام از شهرهای کانادا بد نیستند و تمامی شهرهای این کشور، زیبایی و جذابیت مختص خود را دارند، اما با این وجود تلاش کردیم تا با حساسیت و دقت بالا، فهرستی از 5 شهر برتر این کشور به همراه نقشه شهرهای کانادا را برای شما فراهم کنیم.
در این مقاله از بزرگترین شهر کانادا، تا بزرگترین پارک شهری این کشور و همچنین پایتخت این کشور زیبا را گردهم آورده‌ایم زیرا معتقدیم هر کدام از آنها به طرز شگفت انگیزی ارزشمند و زیبا هستند.

[lwptoc]

تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به بهترین و زیباترین شهرهای کانادا آشنا شوید.

تورنتو
تورنتو

تورنتو، اونتاریو

تورنتو مرکز استان اونتاریو، بزرگترین شهر کانادا و مهمترین مقصد گردشگری این کشور است که بیشترین میزبان بازدیدکنندگان تور کانادا را به خود جذب می‌کند. تورنتو با 37 میلیون نفر جمعیت، یکی از بهترین شهرهای کانادا است و به دلایل مختلفی آن را در ابتدای این فهرست قرار داده‌ایم.
پیش از هر چیز، تورنتو تعدادی از بهترین جاهای دیدنی کانادا را در خود جای داده است. بدون تردید مهمترین جاذبه گردشگری این شهر، برج مشهور CN است که سال‌ها به عنوان بلندترین برج جهان شناخته می‌شد. همچنین گردشگران تور کانادا می‌توانند از باغ وحش تورنتو، جزیره تورنتو، گالری هنر اونتاریو، موزه سلطنتی اونتاریو، میدان ناتان فیلیپس و سالن افتخارات هاکی نیز بازدید کنند.
نکته دوم درباره اهمیت تورنتو، اهمیت ورزش در این کشور است. تورنتو بیش از دیگر شهرهای کانادا تیم ورزشی حرفه‌ای دارند و همین موضوع باعث شده است تا تورنتو به یکی از بهترین مقصدهای گردشگری ورزشی در کانادا تبدیل شود.
اما با این وجود اگر با اهالی تورنتو صحبت کنید، شاید هیچکدام از این موارد را به عنوان جاذبه اصلی شهر خود بیان نکنند. به عقیده اهالی تورنتو، محله‌های متنوع و زیبای این شهر اصلی‌ترین جاذبه تورنتو است. هر کدام از این محله‌ها مانند محله چینی‌ها، ایتالیایی‌ها، یونانی‌ها و … برای خود یک شهر کوچک با خرده فرهنگی متفاوت هستند. بازدید از این مناطق و تجربه خوردن غذاهای ملی کشورهای دیگر می‌تواند یک تفریح بزرگ در تور کانادا باشد.
اما با این وجود، پیشنهاد می‌کنیم از زیبایی‌های طبیعی تورنتو مانند سواحل زیبا و های‌پارک که بزرگترین پارک این شهر است غافل نشوید.

 

[sc name=”highlight” text=”تورنتو مرکز استان اونتاریو، بزرگترین شهر کانادا و مهمترین مقصد گردشگری این کشور است که بیشترین میزبان بازدیدکنندگان تور کانادا را به خود جذب می‌کند” ]

 

کبک
کبک

کبک، استان کبک

کبک یکی دیگر از شهرهای کانادا است که حتما باید از آن بازدید کنید. صدای حرکت درشکه‌های اسبی روی سنگفرش مرکز تاریخی کبک شما را به گذشته‌های دور و تاریخ جذاب این شهر خواهد برد.
کبک یک شهر فرانسوی زبان (البته در جاذبه‌های گردشگری اکثر افراد به زبان انگلیسی تسلط دارند) با تاریخ و فرهنگ قدیمی و غنی است که در حاشیه رودخانه سنت لورنس قرار دارد. مرکز تاریخی شهر کبک کانادا با بافت سنتی و قدیمی خود، مهمترین منطقه‌ای است که گردشگران تور کانادا را در آن خواهید دید. این منطقه مملو از بوتیک‌ها، کافه‌ها و رستوران‌هایی است که می‌تواند لذت بازدید شما را زیباتر کند.
کبک علاوه بر اینکه یکی از زیباترین شهرهای کانادا است، در فهرست سردترین شهر کانادا نیز جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است و زمستان‌هایی سخت دارد. یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری کبک، هتل فرمونت است. این ساختمان که مانند قلعه‌های قدیمی است، در سال 1893 میلادی ساخته شده و با 18 طبقه و 80 متر ارتفاع، نمادی زیبا از منطقه تاریخی این شهر است.
همچنین موزه تمدن کبک یکی از پربازدیدترین موزه‌ها در تمام شهرهای کانادا است و با بازدید از آن، با تاریخ کبک، حتی پیش از تاسیس این شهر، آشنا خواهید شد.

ونکوور - شهرهای کانادا
ونکوور

ونکوور، بریتیش کلمبیا

ونکوور بدون شک یکی از زیباترین شهرهای کانادا است که در استان بریتیش کلمبیا قرار دارد. کوه‌های پر از برف در شمال، اقیانوس آرام در غرب و پارک بزرگ استنلی در مرکز شهر، باعث شده است تا ونکوور زیبایی خیره کننده‌ای پیدا کند.
با توجه به تابستان‌های نسبتا گرم و آفتابی ونکوور و زمستان‌های متعادل، گشت و گذار و لذت بردن از طبیعت بینظیر ونکوور یکی از بهترین جذابیت‌ها و تفریحاتی است که در تور کانادا تجربه خواهید کرد.
اما شاید هیچ لذتی مانند قدم زدن در خیابان‌ها و محله‌های زیبای ونکوور نباشد. در هر نقطه‌ای از این شهر می‌توانید یک ساختمان زیبا، کافه‌ای دوست داشتنی، رستورانی خوشمزه یا موزه‌ای جذاب پیدا کنید و اوقات خوشی برای خود بسازید. محله تاریخی گاستاون که مرکز تاریخی ونکوور به شمار می‌رود، یکی از زیباترین بافت‌های شهری در میان شهرهای کانادا است.
همچنین بازار جزیره گرانویل نیز می‌تواند مقصد شگفت انگیزی برای عاشقان خرید و بازارگردی باشد.

اتاوا
اتاوا

اتاوا، اونتاریو

نمی‌شود از کانادا گفت اما نامی از پایتخت کانادا نبرد. اتاوا اگرچه بزرگترین شهر این کشور نیست، اما بدون شک یکی از زیباترین شهرهای کانادا است که تاریخ پرفراز و نشیب این کشور را به خوبی بازگو می‌کند. بازدید از ساختمان پارلمان کانادا، یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های گردشگری در اتاوا است. این ساختمان علاوه بر زیبایی بینظیر، شما را با تاریخ کانادا نیز آشنا خواهد ساخت.
همچنین اتاوا یکی از بهترین شهرهای کانادا در زمینه موزه‌ها و گالری‌های مختلف است. با بازدید از موزه جنگ کانادا، می‌توانید تاریخ نظامی این کشور و همچنین نبردهای مختلف تاریخ کانادا را بشناسید. گالری ملی کانادا، موزه تاریخ کانادا، موزه تاریخ طبیعی کانادا و موزه هوانوردی کانادا از جمله مهمترین جاذبه‌های گردشگری اتاوا هستند.
همچنین اهالی اتاوا به یک چیز دیگر نیز شهرت دارند و آن برگزاری جشن‌ها و فستیوال‌های مختلف است. مراسم روز ملی کانادا (اول جولای) هیچکدام از شهرهای کانادا مانند اتاوا زیبا و باشکوه نیست. همچنین جشن زمستانی و یا فستیوال لاله‌های کانادا از جمله مهمترین فستیوال‌های اتاوا هستند.

مونترال - شهرهای کانادا
مونترال

مونترال، استان کبک

مونترال دومین شهر بزرگ فرانسوی زبان جهان بعد از پاریس و یکی از زیباترین شهرهای کانادا است که ترکیبی شگفت انگیز از معماری، هنر خیابانی و باغ‌های گیاه شناسی را به شما عرضه می‌کند. بافت تاریخی مونترال که از قرن 18 میلادی باقی مانده است با ساختمان‌های قدیمی، خیابان‌های سنگفرش شده و کافه‌ها و رستوران‌های دنج، یکی از بهترین نقاط کانادا برای یک گشت و گذار دلنشین است.
کلیس%A

اشتراک گذاری این پست