20 مورد از بهترین هتل های استانبول (ارزان تا لوکس) در سال 2024

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین تور ها


20 مورد از بهترین هتل های استانبول (ارزان تا لوکس) در سال 2024

20 مورد از بهترین هتل های استانبول (ارزان تا لوکس) در سال 2024

استانبول، پایتخت فرهنگی و تاریخی ترکیه، یکی از مقاصد گردشگری محبوب جهان است که هر ساله میلیون‌ها گردشگر را به خود جذب می‌کند. این شهر زیبا با ترکیبی از تاریخ باستانی، معماری چشم‌نواز و فرهنگ غنی، تجربه‌ای بی‌نظیر را به مسافران ارائه می‌دهد. یکی از مهم‌ترین جنبه‌های سفر به استانبول، انتخاب محل اقامت مناسب است. در این مقاله، به بررسی بهترین هتل‌ های استانبول می‌پردازیم تا شما بتوانید با انتخابی هوشمندانه، اقامتی راحت و به‌یادماندنی در این شهر فوق‌العاده داشته باشید.

معرفی بهترین هتل‌ های استانبول

1. هتل چراغان پالاس کمپینسکی (Çırağan Palace Kempinski)

این هتل یکی از لوکس‌ترین هتل‌های استانبول است و به عنوان بهترین هتل استانبول رو به دریا شناخته می‌شود که در ساحل بسفر قرار دارد. هتل چراغان پالاس کمپینسکی با معماری عثمانی و خدمات بی‌نظیرش، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. امکاناتی مانند استخر روباز، اسپا، رستوران‌های متنوع و منظره‌ای خیره‌کننده از تنگه بسفر از ویژگی‌های این هتل هستند.

بهترین هتل استانبول

2. هتل ریتز کارلتون (The Ritz-Carlton)

هتل ریتز کارلتون در مرکز شهر استانبول واقع شده و دسترسی آسانی به جاذبه‌های توریستی مهم مانند میدان تقسیم و خیابان استقلال دارد. این هتل با ارائه خدمات لوکس و اتاق‌های مدرن با چشم‌انداز فوق‌العاده، انتخابی عالی برای مسافران است. هتل ریتز کارلتون بهترین هتل 5 ستاره استانبول در میدان تقسیم است که برای سفرهای کاری و تفریحی یک انتخاب مناسب است. از مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به استخرهای شنا، باشگاه بدنسازی، رستوران، سونا، اسپا، تورهای پیاده روی، صرافی و … اشاره کرد.

پیشنهاد می کنیم از لیست بهترین هتل های آنتالیا نیز حتما دیدن کنید.

بهترین هتل های استانبول 5 ستاره

3. هتل شانگری لا بسفر (Shangri-La Bosphoru )

این هتل در نزدیکی تنگه بسفر و ساحل قرار دارد و با طراحی داخلی بی‌نظیر و خدمات فوق‌العاده، تجربه‌ای لوکس و منحصر به فرد را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. هتل شانگری لا بسفر دارای رستوران‌های عالی، اسپا و امکانات رفاهی کامل است. موقعیت جغرافیایی این هتل موجب شده تا مهمانان دسترسی آسان به مقاصد ضروری شهر داشته باشند. دریافت جایزه‌های متعدد بین المللی این هتل را در رده بهترین هتل‌های استانبول قرار داده است.

بهترین هتل استانبول 5 ستاره

4. هتل پنینسولا (The Peninsula Istanbul)

به جرات می‌توان گفت هتل پنینسولا از مکان های خاص و متفاوت استانبول است که منظره شگفت انگیز و دیدنی آن موجب شده تا در دسته بهترین هتل‌های استانبول 5 ستاره قرار گیرد. دیدن مناظری از جمله شاخ طلایی، تنگه بسفر، کاخ توپکاپی، مسجد اباصوفیه و … هنگام خوردن صبحانه لذیذ در تراس این هتل در کنار سایر امکانات، مسافران را شگفت زده خواهد کرد.

بهترین هتل های 5 ستاره استانبول

5. هتل آجوا سلطان احمد (Ajwa Hotel Sultanahmet)

از جمله هتل‌های نوساز و لوکس استانبول که دارای فضایی دلنشین و آرامش بخش بوده و یکی از بهترین هتل‌های استانبول 5 ستاره در سال 2024 شناخته می‌شود. وجود کارکنان حرفه‌ای مسلط به زبان‌های انگلیسی، عربی، روسی و فرانسه موجب شده تا به عنوان بهترین هتل‌های استانبول از دید مسافران معرفی شود. فرش‌های ابریشمی تبریز، سنگ‌های مرمر کاری شده، مبلمان نفیس و به کار بردن آثار هنری اصیل در طراحی و ساخت این هتل، چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. اینترنت رایگان، ماساژ، حمام ترکی، سالن ورزشی و … از امکانات این هتل به شمار می‌روند.

پیشنهاد می کنیم لیست ارزانترین کشورهای اروپایی برای سفر را نیز حتما مشاهده نمایید.

بهترین هتل 5 ستاره استانبول

6. هتل سوهو هاوس (Soho House Istanbul)

هتل سوهو هاوس یکی از بهترین هتل‌های بوتیک در استانبول است. این هتل در یک ساختمان تاریخی زیبا واقع شده و دارای اتاق‌هایی با طراحی خاص و امکانات مدرن است. هتل سوهو هاوس با فضای آرام و دنج خود، مناسب برای مسافرانی است که به دنبال تجربه‌ای متفاوت هستند. وجود رستوران بر روی پشت بام، بوتیک و گالری، کافه، سالن ورزشی و سقف‌های نقاشی و تزئین شده موجب شده تا هتل سوهو هاوس به عنوان یکی از بهترین هتل‌ های استانبول با قیمت مناسب معرفی شود.

بهترین هتل های استانبول با قیمت مناسب

7. هتل سریس (Sumahan on the Water)

هتل سریس در کنار بسفر قرار دارد و با طراحی مدرن و فضایی دلنشین، اقامتی آرام و لذت‌بخش را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. این هتل بوتیک از جمله بهترین هتل استانبول رو به دریا است که اتاق‌هایی با چشم‌انداز خیره‌کننده از تنگه بسفر و رستورانی با غذاهای محلی و بین‌المللی دارد.

بهترین هتل استانبول با قیمت مناسب

8. هتل سورملی استانبول (Surmeli Istanbul)

هتل سورملی استانبول یکی از گزینه‌های مقرون به صرفه در این شهر است که خدمات خوبی را به مهمانان ارائه می‌دهد. این هتل در نزدیکی مراکز خرید و جاذبه‌های توریستی قرار دارد و دارای امکاناتی مانند استخر و رستوران است.

پیشنهاد می کنیم از لیست بهترین مراکز خرید پاریس نیز حتما دیدن کنید.

بهترین هتل های استانبول قیمت مناسب

9. هتل نووتل استانبول بوسفور (Novotel Istanbul Bosphorus)

این هتل با قیمت مناسب و خدمات مطلوب، یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت اقتصادی در استانبول است. هتل نووتل استانبول بوسفور با اتاق‌هایی راحت و مجهز و دسترسی آسان به تنگه بسفر و دیگر جاذبه‌های شهر، انتخاب خوبی برای مسافران با بودجه محدود است.

بهترین هتل های قیمت مناسب استانبول

10. هتل هیلتون بسفر (Hilton Istanbul Bosphorus)

هتل هیلتون بسفر با امکاناتی مانند استخر، زمین بازی کودکان و اتاق‌های خانوادگی، انتخابی عالی برای خانواده‌ها است. این هتل در نزدیکی مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری قرار دارد و با خدمات بی‌نظیر خود، اقامتی راحت و لذت‌بخش را برای همه اعضای خانواده فراهم می‌کند.

بهترین هتل قیمت مناسب استانبول

11. هتل ددمان استانبول (Dedeman Istanbul)

هتل ددمان استانبول با امکانات متنوعی مانند استخر، اسپا و رستوران‌های خانوادگی، یکی از بهترین هتل‌ها برای خانواده‌ها است. این هتل در منطقه شیشلی واقع شده و دسترسی آسانی به مراکز خرید و جاذبه‌های توریستی دارد.

بهترین هتل های استانبول در تکسیم

12. هتل اینتر کانتیننتال (Inter Continental Istanbul Hotel)

هتل اینتر کانتیننتال با قرار گرفتن در قلب شهر، بهترین هتل 5 ستاره استانبول در میدان تقسیم است. نزدیکی این هتل به مراکز خرید و تفریحی، چشم اندازهای زیبا از تمامی اتاق ها، کارکنان با اخلاق و با تجربه کاری بالا، استخر شنا، رستوران، اتاق ماساژ، آرایشگاه و … از جمله مواردی هستند که موجب شده تا این هتل به عنوان بهترین هتلی های استانبول معرفی شود.

پیشنهاد می کنیم مقاله مربوط به جاذبه‌های گردشگری اروپا را نیز حتما مطالعه نمایید.

بهترین هتل استانبول در تکسیم

۱۳. هتل کنراد استانبول بسفر (Conrad Istanbul Bosphorus Hotel)

یکی از بهترین هتل‌ های استانبول که می‌توانید مناظر دیدنی را از تراس‌های آن مشاهده کنید، هتل کنراد استانبول بسفر است. موقعیت جغرافیایی این هتل و نزدیکی آن به دریا، وجود رستوران‌ها، بوتیک و مغازه‌های مختلف در این هتل و هم چنین دسترسی راحت به مراکز تفریحی و گردشگری موجب شده تا به عنوان بهترین هتل ۵ ستاره استانبول از دید مسافران شناخته شود.

بهترین هتل 5 ستاره استانبول در میدان تقسیم

۱۴. هتل کلرین گلدن هورن (Clarion Golden Horn)

هتل کلرین گلدن هورن، بهترین هتل ۴ ستاره استانبول از دید مسافران است. دکوراسیون و معماری این هتل بر اساس سبک عثمانی طراحی شده و قرار گرفتن آن در منطقه تاریخی در این رتبه‌بندی بی‌تأثیر نبوده است. وجود اتاق‌های VIP، سرویس اتاق، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت رایگان، سالن ورزشی و پذیرش ۲۴ ساعته از مهم‌ترین امکانات این هتل به حساب می‌آیند.

بهترین هتل های 5 ستاره استانبول در میدان تقسیم

۱۵. هتل ورلد هیریتیج استانبول (World Heritage Hotel)

این هتل با وجود ۲۰ اتاق به صورت سنتی طراحی شده و یکی از بهترین هتل‌ های استانبول با قیمت مناسب و صرفه اقتصادی برای مسافرت‌های خانوادگی شناخته می‌شود. امکاناتی از قبیل تلویزیون، گاو صندوق، تلفن، مینی بار، تخت‌های تنظیم شونده، سیستم‌های تهویه مطبوع و لوازم بهداشتی در این هتل ۳ ستاره، به عنوان استراحتگاه برای سفر‌های جمعی و خانوادگی معرفی می‌شود.

پیشنهاد می کنیم مقاله مربوط به هزینه سفر به تایلند را نیز حتما مطالعه نمایید.

بهترین هتل استانبول رو به دریا

۱۶. هتل مارمارا تکسیم (Taksim Marmara Hotel)

اگر شما هم به دنبال بهترین هتل‌ های استانبول در تکسیم هستید، هتل مارمارا از لوکس‌ترین آن‌ها است که خدمات خود را با بالاترین کیفیت در اختیار مسافران قرار می‌دهد. مینی بار، اینترنت رایگان و پر سرعت، تلویزیون، مبلمان راحت، خدمات لتندری، سالن ورزشی، مرکز اسپا و… بخشی از امکانات این هتل لوکس به شمار ‌می‌روند که می‌توانید در طول اقامت خود از آن‌ها استفاده کنید.

بهترین هتل های استانبول رو به دریا

۱۷. هتل دیوان استانبول (Divan Hotel)

هتل مجلل دیوان استانبول واقع در قلب شهر و نزدیکی میدان تقسیم به عنوان یکی از بهترین هتل‌ های استانبول خودنمایی می‌کند. به کار بردن معماری و طراحی مدرن، موقعیت جغرافیایی مناسب و وجود امکاناتی مانند رستوران دارای منوی غذا‌های ترکی و بین‌المللی، مرکز اسپا و ماساژ، حمام ترکی، اتاق‌های بزرگ و دنج با طراحی سنتی و مدرن، سالن ورزشی و… از ویژگی‌های این هتل به حساب می‌آیند.

بهترین هتل استانبول رو به روی دریا

۱۸. هتل رافلز (Raffles Hotel)

وجود سطح بالا و کیفیت بی‌نظیر امکانات و خدمات در هتل رافلز موجب شده تا این هتل بی‌نظیر در رتبه‌بندی بهترین هتل‌ های استانبول ۵ ستاره قرار گرفته و هر ساله تعداد مسافران بسیاری این هتل را به عنوان مقصد استراحت خود انتخاب کنند. قرار گرفتن این هتل در نزدیکی میدان تقسیم و‌ایستگاه‌های حمل و نقل شهری مانند مترو باعث شده تا دسترسی به مراکز خرید و تفریحی برای مسافران آسان‌تر شود. تمامی اتاق‌های این هتل دارای حمام و آشپزخانه بوده و به سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند.

بهترین هتل های استانبول رو به روی دریا

۱۹. هتل ماریوت استانبول (Marriott Hotel Sisli)

موقعیت جغرافیایی هتل ماریوت استانبول در منطقه اروپایی و تجاری این شهر یعنی شیشلی به عنوان مرکز مد و فشن و هم چنین وجود خدمات و امکانات با بالاترین کیفیت برای مسافران موجب شد تا این هتل یکی از بهترین هتل‌ های استانبول معرفی شده و همواره در لیست هتل‌های ستاره دار جای داشته باشد. دیوار‌های شیشه‌ای موجود در برخی از اتاق‌های هتل ماریوت و ایجاد چشم اندازه شگفت‌انگیز از مناظر از دیگر دلایل انتخاب این هتل به عنوان بهترین هتل است.

بهترین هتل ۴ ستاره استانبول از دید مسافران

۲۰. هتل تایتانیک (Titanic Downtown Beyoglu)

بهترین هتل ۵ ستاره استانبول در میدان تقسیم که از مجهزترین هتل‌ها نیز محسوب می‌شود، هتل مجلل تایتانیک با اتاق‌های دنج و دارای امکانات فوق‌العاده با کیفیت است. استخر‌های سرپوشیده، سالن‌های ورزشی، مرکز اسپا و ماساژ، تخت و مبلمان داخل اتاق، میز کار، کمد، یخچال و… بخشی از امکانات و خدمات ارائه شده در این هتل ۵ ستاره است که مسافرین از آن‌ها می‌توانند با اقامت در هتل تایتانیک از آن بهره‌مند شوند.

بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول از دید مسافران

جمع‌ بندی

در این مقاله، به بررسی بهترین هتل‌ های استانبول پرداختیم تا شما بتوانید با انتخابی هوشمندانه، اقامتی راحت و لذت‌بخش در این شهر زیبا داشته باشید. از هتل‌های لوکس و پنج‌ستاره گرفته تا هتل‌های بوتیک و مقرون به صرفه، استانبول گزینه‌های متنوعی را برای هر سلیقه و بودجه‌ای ارائه می‌دهد. با در نظر گرفتن موقعیت مکانی، امکانات هتل، نظرات مهمانان قبلی، قیمت و خدمات ویژه، می‌توانید بهترین هتل را برای خود انتخاب کنید. اقامت در بهترین هتل‌ های استانبول می‌تواند تجربه سفری خاطره‌انگیز و فراموش‌نشدنی را برای شما فراهم کند. امیدواریم این راهنمای کامل انتخاب هتل مناسب در استانبول به شما در برنامه‌ریزی سفرتان کمک کرده باشد.

اشتراک گذاری این پست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.