بهترین دانشگاه‌های سوئیس برای پذیرش تحصیلی

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین تور ها


9 روز فرانسه-ایتالیا (TK2067)

9 روز فرانسه-ایتالیا (TK2067)

11 روز اسپانیا (TK2065)

11 روز اسپانیا (TK2065)

7 روز سوییس (TK2064)

7 روز سوییس (TK2064)

بهترین دانشگاه‌های سوئیس برای پذیرش تحصیلی

بهترین دانشگاه‌های سوئیس برای پذیرش تحصیلی

اگرچه سوئیس بیش از هر چیز با طبیعت زیبا و شکلات‌های خوشمزه شناخته می‌شود، اما دانشگاه‌های سوئیس نیز از جمله مواردی هستند که این کشور را در سطح جهان مطرح می‌کنند.
سوئیس با اینکه کشوری کوچک است که در قلب اروپا جای گرفته، اما مملو از فرصت‌های عالی برای دانشجویان بین‌المللی است. دانشگاه‌های سوئیس از بهترین دانشگاه‌هایی هستند که دانشجویان می‌توانند برای پذیرش تحصیل انتخاب کنند. 11 دانشگاه سوئیس در فهرست برترین دانشگاه‌های جهان قرار دارند و این آمار گواه محکمی بر کیفیت بالای نظام آموزشی سوئیس است.
آشنایی با دانشگاه‌های معتبر سوئیس یکی از اولین گام‌هایی است که متقاضیان پذیرش از دانشگاه‌های سوئیس باید انجام دهند. به همین دلیل در این مقاله از وبلاگ ققنوس در تلاشیم تا با ارائه لیست دانشگاه‌های سوئیس، شما را در راه اخذ پذیرش از دانشگاه‌های سوئیس راهنمایی کنیم. با ما همراه باشید.

• مزایای تحصیل در سوئیس

• فهرست برترین دانشگاه‌های سوئیس

[ps2id id=’1′ target=”/]

مزایای تحصیل در سوئیس

پیش از معرفی بهترین دانشگاه‌های سوئیس، بهتر است کمی درباره مزایای تحصیل در سوئیس صحبت کنیم.
اولین مزیت تحصیل در سوئیس، کیفیت بالای دانشگاه‌های این کشور است. دانشگاه‌های سوئیس از سطح کیفی و علمی بسیار خوبی برخوردار هستند و تقریبا تمام آنها در فهرست دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم قرار دارند.
علاوه بر این، سوئیس یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای دنیاست که سطح رفاه بسیار بالایی دارد. سوئیس در سال‌های گذشته همواره یکی از 10 کشور برتر دنیا از منظر سطح کیفیت زندگی بوده است. همچنین این کشور با میزان جرم بسیار پایین، یکی از امن‌ترین کشورهای دنیا به شمار می‌رود.
یکی دیگر از مزایای تحصیل در دانشگاه‌های سوئیس، امکان کار در حین تحصیل است. شما در صورت اخذ پذیرش از دانشگاه‌های سوئیس، می‌توانید هر هفته به مدت 20 ساعت کار پاره وقت انجام دهید تا بخشی از هزینه‌های خود را تامین کنید.
علاوه بر این، شرایط تحصیل در دانشگاه‌های سوئیس نیز بسیار راحت است. هرچند دانشگاه‌ها مختلف قوانین متفاوتی برای پذیرش دارند، اما به طور کلی شرایط پذیرش دانشگاه‌های سوئیس عبارتست از داشتن مدرک زبان و مدرک تحصیلی مقطع پایین‌تر.
اما یکی از استثنایی‌ترین مزیت‌هایی که پذیرش از دانشگاه‌های سوئیس برای شما خواهد داشت، امکان تحصیل در زبان‌های مختلف است. به دلیل ساختار فرهنگی و زبانی سوئیس، شما می‌توانید تحصیل در سوئیس را به یکی از زبان‌های فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی و یا انگلیسی ادامه دهید.

[ps2id id=’2′ target=”/]

فهرست برترین دانشگاه‌های سوئیس

دانشگاه ETH زوریخ
دانشگاه ETH زوریخ

دانشگاه ETH زوریخ

دانشگاه ETH یا دانشگاه صنعتی زوریخ یکی از دانشگاه‌های معتبر سوئیس است که در سال 1855 تاسیس شده است. این دانشگاه از زمان تاسیس به عنوان دانشگاه پلی‌تکنیک فدرال، همواره تاکید ویژه‌ای بر کیفیت آموزشی به خصوص در رشته‌های علوم و تکنولوژی داشته است.
کیفیت بالای آموزشی دانشگاه ETH زوریخ باعث شده است تا این دانشگاه در میان 20 دانشگاه برتر جهان قرار گیرد. نکته قابل توجه در رابطه با این دانشگاه اینست که تا کنون 20 دانش آموخته دانشگاه ETH زوریخ توانسته‌اند جایزه نوبل کسب کنند. همچنین یکی از مشهورترین و مطرح‌ترین دانش آموختگان این دانشگاه، آلبرت انیشتین است.
یکی از اهداف اصلی این دانشگاه، انتقال دانش و تخصص به بخش خصوصی و جامعه است و به همین دلیل، سعی دارد تا دانشجویان را به صورت تخصصی و کاربردی آموزش دهد.در حال حاضر رشته‌های مهندسی، معماری، ریاضیات، علوم طبیعی، مدیریت و علوم اجتماعی در این دانشگاه تدریس می‌شود.

دانشگاه Ecole لوزان
دانشگاه Ecole لوزان

دانشگاه Ecole لوزان

دانشگاه پلی‌تکنیک فدرال Ecole لوزان یکی دیگر از برترین دانشگاه‌های سوئیس است که قصد معرفی آن را داریم. این دانشگاه در سطح دنیا نیز بسیار شناخته شده است و خود نیز تلاش دارد تا به یک دانشگاه بین‌المللی تبدیل شود. جالب است بدانید که در حال حاضر نزدیک به نیمی از دانشجویان دانشگاه Ecole را دانشجویان خارجی از 112 کشور مختلف تشکیل می‌دهند.
این دانشگاه در سال 1853 تاسیس شده است و امروزه تمرکز ویژه‌ای بر مهندسی و علوم طبیعی دارد. یک نکته جالب در رابطه با این دانشگاه، نحوه تامین انرژی این دانشگاه است. دانشگاه Ecole لوزان در کنار دریاچه ژنو قرار دارد و تمام انرژی مورد نیاز این دانشگاه با روش برق‌آبی تامین می‌شود.

 

[sc name=”highlight” text=”دانشگاه بازل قدیمی‌ترین دانشگاه سوئیس به شمار می‌رود که در سال 1460 میلادی تاسیس شده است!” ]

 

دانشگاه زوریخ - دانشگاه‌های سوئیس
دانشگاه زوریخ

دانشگاه زوریخ

دانشگاه زوریخ در شهر زوریخ (بزرگترین شهر کشور سوئیس) واقع شده است و بزرگترین دانشگاه در سرتاسر سوئیس است. دانشگاه زوریخ در سال 1833 تاسیس شده است و جایگاه مهمی در لیست دانشگاه‌های سوئیس دارد. در حال حاضر بیش از 26 هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.
زبان اصلی این دانشگاه به دلیل قرارگیری در شهر آلمانی زبان زوریخ، آلمانی است و تقریبا تمامی رشته‌ها در این دانشگاه سوئیس به زبان آلمانی تدریس می‌شوند. البته تعداد محدودی از رشته‌ها، به خصوص در مقاطع تحصیلات تکمیلی، به زبان انگلیسی هستند.
در حال حاضر بیش از 100 رشته تحصیلی مختلف در 7دانشکده دانشگاه زوریخ تدریس می‌شوند. این دانشکده‌های عبارتند از فلسفه، علوم پزشکی، علوم اقتصادی، ریاضیات و علوم طبیعی، مهندسی، علوم کامپیوتر و رباتیک، الهیات و دانشکده دامپزشکی.

دانشگاه بازل - دانشگاه‌های سوئیس
دانشگاه بازل

دانشگاه بازل

دانشگاه بازل قدیمی‌ترین دانشگاه سوئیس به شمار می‌رود که در سال 1460 میلادی تاسیس شده است! این دانشگاه علاوه بر قدمت، از کیفیت آموزشی بسیار بالایی نیز برخوردار بوده و از بهترین دانشگاه‌های سوئیس است.
رشد مداوم این دانشگاه از زمان تاسیس، باعث شده است تا در سراسر جهان دانشگاه بازل را به عنوان یک دانشگاه معتبر بشناسند که دستاوردهای چشمگیری در حوزه علم و تکنولوژی داشته است. به همین دلیل بسیاری از دانشجویان متقاضی اخذ پذیرش از دانشگاه‌های سوئیس، دانشگاه بازل را انتخاب می‌کنند و امروزه نزدیک به یک چهارم دانشجویان این دانشگاه خارجی هستند.
در صورت تمایل به منظور اخذ پذیرش از دانشگاه بازل، می‌توانید برای تحصیل در یکی از دانشکده‌های الهیات، حقوق، پزشکی، علوم اجتماعی، روانشناسی، علوم، اقتصاد و کسب و کار اقدام کنید.

اشتراک گذاری این پست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.