بهترین سوغات اسپانیا چیست؟

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین تور ها


9 روز فرانسه-ایتالیا (TK2067)

9 روز فرانسه-ایتالیا (TK2067)

11 روز اسپانیا (TK2065)

11 روز اسپانیا (TK2065)

7 روز سوییس (TK2064)

7 روز سوییس (TK2064)

بهترین سوغات اسپانیا چیست؟

بهترین سوغات اسپانیا چیست؟

بدون شک اسپانیا یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری دنیا است و بسیاری از گردشگران برای سفر به این کشور لحظه شماری می‌کنند. اما آیا می‌دانید سوغات اسپانیا چیست و در سفر به این کشور چه چیزی را باید خریداری کنید؟

تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با محبوب‌ترین و بهترین سوغات اسپانیا آشنا شوید.

• کاستانت

• بادبزن دستی

• لباس فلامنکو

• پنیر

• قهوه

• روغن زیتون

• بوتا

• اسپادریل

 

فهرست بهترین سوغات اسپانیا

کاستانت
کاستانت

[ps2id id=’1′ target=”/]

کاستانت

موسیقی جایگاه ویژه‌ای در فرهنگ اسپانیا دارد و دور از انتظار نیست که یکی از مهمترین سوغات اسپانیا، به موسیقی این کشور ارتباط داشته باشد. کاستانت یا قاشقک، یکی از سوغات معروف اسپانیا است که می‌توانید از این کشور بخرید تا همواره خاطرات لذتبخش این سفر را در خاطر داشته باشید.
کاستانت یکی از ادوات موسیقی اسپانیایی است که در میان انگشتان دست قرار می‌گیرد و با بهم زدن آنها، صدا تولید می‌شود. این ساز که یک سوغات معروف اسپانیا نزد گردشگران به شمار می‌رود، نام خود را از کاستانا گرفته که معادل اسپانیایی برای فندق است.

بادبزن دستی
بادبزن دستی

[ps2id id=’2′ target=”/]

بادبزن دستی

اسپانیا کشوری با آب و هوای گرم است و از آنجایی که فصل تابستان اصلی‌ترین فصل گردشگری در این کشور به شمار می‌رود، گرمای هوا می‌تواند کمی آزاردهنده باشد. اینجاست که یکی از بهترین سوغات اسپانیا به کمک شما خواهد آمد؛ بادبزن دستی.
در فصل تابستان زن‌های اسپانیایی متعددی را خواهید دید که در کوچه و خیابان برای مقابله با گرمای هوا، یک بادبزن در دست دارند و خود را باد می‌زنند. شما نیز می‌توانید با یکی از این سوغاتی اسپانیا خریداری کنید تا علاوه بر کاهش گرما، بعدها نیز خاطرات این سفر را مرور کنید.

لباس فلامنکو
لباس فلامنکو

[ps2id id=’3′ target=”/]

لباس فلامنکو

همانگونه که پیشتر گفتیم، موسیقی بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ اسپانیا است و در این میان، موسیقی و رقص فلامنکو به عنوان موسیقی ملی و اصیل مردم اسپانیا شناخته می‌شود. در تور اسپانیا علاوه بر شرکت در نمایش‌های فلامنکو و لذت بردن از این هنر زیبا، می‌توانید یک لباس فلامنکو را نیز به عنوان سوغات کشور اسپانیا بخرید.
همچنین یک سوغات اسپانیایی دیگر که به این سبک موسیقی ارتباط دارد، گیتار است. با خرید گیتار می‌توانید سبک فلامنکو را تمرین کنید و سعی کنید شبیه به هنرمندان اسپانیایی بنوازید.

[ps2id id=’4′ target=”/]

پنیر

احتمالا تا کنون نام تاپاس اسپانیایی را به عنوان غذای محلی اسپانیا شنیده‌اید. در واقع تاپاس یک غذای خاص نیست، بلکه به انواع مختلفی از غذاهای سبک و کوچک اطلاق می‌شود. یکی از معروف‌ترین انواع تاپاس، یک بشقاب از برش‌های پنیر خوشمزه اسپانیایی است.
شما می‌توانید با خریدن مقداری از پنیر مراکز خرید اسپانیا، این غذای محلی را در خانه نیز درست کنید. پس اگر اهل غذا و شکمگردی هستید، حتما روی پنیر به عنوان یک سوغات اصلی اسپانیا حساب کنید.

[ps2id id=’5′ target=”/]

قهوه

اهالی اسپانیا به خوردن قهوه علاقه بسیاری دارند و نه تنها روز خود را با خوردن یک فنجان قهوه آغاز می‌کنند، بلکه بعضی از آنها یک فنجان قهوه نیز پیش از خواب می‌خورند. همچنین جالب است بدانید که اسپانیا تنها منطقه‌ای در قاره اروپا است که در آن قهوه کشت می‌شود.
با توجه به همین موضوع، می‌توانید روی قهوه نیز به عنوان سوغات مخصوص اسپانیا حساب کنید. با مراجعه به فروشگاه‌های قهوه در مراکز خرید اسپانیا، می‌توانید انواع قهوه را امتحان کنید و بهترین آن را به عنوان سوغات معروف اسپانیا خریداری کنید.

 

[sc name=”highlight” text=”اسپانیا تنها منطقه‌ای در قاره اروپا است که در آن قهوه کشت می‌شود.” ]

[ps2id id=’6′ target=”/]

روغن زیتون

آب و هوای گرم اسپانیا باعث شده است تا این کشور به یکی از بهترین نقاط دنیا برای کشت و تولید زیتون تبدیل شود و به همین ترتیب، روغن زیتون نیز جایگاه ویژه‌ای در میان تولیدات بومی این کشور پیدا کند.
بسیاری از گردشگرانی که در تور اسپانیا شرکت می‌کنند، ترجیح می‌دهند یک بطری از روغن زیتون اصل و باکیفیت را به عنوان سوغات اسپانیا با خود به منزل ببرند.

بوتا
بوتا

[ps2id id=’7′ target=”/]

بوتا

یکی دیگر از محصولات سنتی که به عنوان سوغات مادرید اسپانیا و دیگر شهرهای این کشور شناخته می‌شود، بوتا نام دارد. بوتا نوعی قمقمه و مشک سنتی اسپانیایی است که برای خوردن آب و دیگر نوشیدنی‌ها در این کشور استفاده می‌شده است.
بوتا به صورت سنتی با استفاده از پوست بز ساخته می‌شده است اما امروزه اکثر بوتاها از جنس پلاستیک یا دیگر مواد مصنوعی تولید می‌شوند. با توجه به گرمای هوا، این وسیله می‌تواند انتخاب مناسبی برای سوغات اسپانیا باشد که در طول سفر نیز شما را یاری کند.

اسپادریل
اسپادریل

[ps2id id=’8′ target=”/]

اسپادریل

از آنجاییکه تور اسپانیا معمولاً با پیاده روی و گرمای هوا همراه است، داشتن یک کفش مناسب که هم راحت و هم خنک باشد، امری الزامی است. مسلما پیش از اینکه شما به این کشور سفر کنید، خود اهالی اسپانیا راهی برای این موضوع پیدا کرده‌اند و آن چیزی نیست جز اسپادریل.
اسپادریل یک نوع کفش نخی راحت است که زنان اسپانیایی در تابستان‌ها استفاده می‌کنند و می‌تواند یکی از بهترین سوغات اسپانیا باشد.

اشتراک گذاری این پست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.