بهترین مراکز خرید اسپانیا کدامند؟

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین تور ها


9 روز فرانسه-ایتالیا (TK2067)

9 روز فرانسه-ایتالیا (TK2067)

11 روز اسپانیا (TK2065)

11 روز اسپانیا (TK2065)

7 روز سوییس (TK2064)

7 روز سوییس (TK2064)

بهترین مراکز خرید اسپانیا کدامند؟

بهترین مراکز خرید اسپانیا کدامند؟

گشت و گذار در مراکز خرید اسپانیا یکی از بهترین و جذابترین فعالیت‌هایی است که هر فردی در تور اسپانیا انجام خواهد داد. بازارهای بزرگ، خیابان‌های پر رفت و آمد، مغازه‌های متنوع و اجناس درجه یک باعث شده است تا مراکز خرید در اسپانیا جایگاه ویژه‌ای در میان دیگر شهرهای اروپایی داشته باشند.
مراکز خرید اسپانیا بهترین مکان برای خرید سوغات اسپانیا است و می‌توانید با استفاده از حمل و نقل عمومی شهرهایی مانند مادرید و بارسلونا، به این مراکز خرید اسپانیا رفته و ساعت‌ها صرف پاساژگردی و خرید کنید.
به همین علت تصمیم گرفتیم در این مقاله از وبلاگ ققنوس شما را با بهترین مراکز خرید اسپانیا آشنا سازیم. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

[lwptoc]

بهترین مراکز خرید اسپانیا در بارسلونا

Diagonal Mar
Diagonal Mar

Diagonal Mar

مرکز خرید Diagonal Mar یکی از بزرگترین مراکز خرید بارسلونا اسپانیا است که در نزدیکی ساحل بارسلونا و منطقه Poblenou واقع شده است. مرکز خرید Diagonal Mar در انتهای خیابان Avenida Diagnoal و محل تلاقی این خیابان با دریا، از بهترین مراکز خرید اسپانیا است که می‌توانید ساعت‌های متمادی در آن به گردش بپردازید و خسته نشوید.
در این مرکز خرید بهترین برندهای تولید کننده پوشاک آقایان، بانوان و کودکان، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و زیبایی، لوازم منزل و دکوراسیون و … حضور دارند. همچنین فودکورت این مرکز خرید بسیار متنوع است و هر چیزی از غذاهای محلی اسپانیا تا غذاهای بین‌المللی را در آن پیدا خواهید کرد.
اگرچه این مرکز خرید کمی از مرکز شهر بارسلونا فاصله دارد، اما با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی چون مترو، اتوبوس و تراموا می‌توانید به راحتی خود را به آن برسانید و از خرید خود لذت ببرید.

Las Arenas - مراکز خرید اسپانیا
Las Arenas

Las Arenas

Las Arenas یکی دیگر از مراکز خرید اسپانیا است که علاوه بر وجود فروشگاه‌های متعدد و جذاب، تاریخچه و داستان هیجان انگیزی نیز دارد. این مرکز خرید همانطور که احتمالا از نمای بیرونی آن نیز حدس خواهید زد، در گذشته یک استادیوم گاوبازی بوده که امروز تغییر کاربری داده است.

 

[sc name=”highlight” text=”مرکز خرید Las Arenas همانطور که احتمالا از نمای بیرونی آن نیز حدس خواهید زد، در گذشته یک استادیوم گاوبازی بوده که امروز تغییر کاربری داده است.” ]

 

این مجموعه که در میدان مشهور اسپانیا واقع شده، یکی از بهترین مراکز خرید در اسپانیا است که تعداد زیادی فروشگاه متنوع در 5 طبقه گردهم آورده است و تقریباً هر چیزی که نیاز داشته باشید را می‌توانید از آن تهیه کنید.
اما علاوه بر فروشگاه‌ها، این مرکز خرید یک فودکورت جذاب نیز دارد که در آخرین طبقه آن واقع شده است و از بالای آن می‌توانید منظره 360 درجه بینظیری از شهر زیبای بارسلونا داشته باشید.

Gran Via II
Gran Via II

Gran Via II

اگر به دنبال مراکز خرید ارزان در اسپانیا باشید، مرکز خرید Gran Via II بارسلونا یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود. Gran Via II از بهترین مراکز خرید در اسپانیا است که در حاشیه جنوب غربی شهر بارسلونا و منطقه Hospitalet de Llobregat قرار دارد.
این مرکز خرید با مساحتی بیش از 54 هزار متر مربع، بیش از 100 فروشگاه مختلف را در خود جای داده است که هر چیزی از لوازم منزل و وسایل برقی تا لباس و پوشاک را به فروش می‌رسانند.
همچنین این مرکز خرید به یک مجموعه سینمای پیشرفته مجهز است که بهترین و جدیدترین فیلم‌های اسپانیا و جهان را به نمایش می‌گذارند.

 

بهترین مراکز خرید اسپانیا در مادرید

Centro Comercial La Gavia
Centro Comercial La Gavia

Centro Comercial La Gavia

مرکز خرید Centro Comercial La Gavia از بهترین مراکز خرید در مادرید اسپانیا برای خرید لوازم دکوری و تزئینی است. این مرکز خرید میزبان یکی از دو شعبه فروشگاه IKEA در مادرید است. برای خرید از این فروشگاه بهتر است روزهای کاری هفته مراجعه کنید تا با ازدحام کمتری مواجه شوید.
این مرکز خرید که در انتهای خط 1 متروی مادرید قرار گرفته است، طیف گسترده‌ای از فروشگاه‌های مختلف از قبیل پوشاک مردانه و زنانه، لوازم الکترونیکی، محصولات غذایی و … دارد.
این مرکز خرید علاوه بر یک سینمای مجهز، تعدادی رستوران و کافه عالی دارد که می‌تواند یک گزینه خوب برای تفریح و استراحت پس از خرید باشد.

ABC Serrano - مراکز خرید اسپانیا
ABC Serrano

ABC Serrano

یکی دیگر از مراکز خرید اسپانیا که می‌تواند تجربه‌ای استثنایی از خرید و پاساژگردی برای شما رقم بزند، مرکز خرید ABC Serrano مادرید است. این مرکز خرید در ساختمان قدیمی روزنامه ABC و در محله مشهور Salamanca قرار گرفته است.
در کنار فروشگاه‌های متعدد و لوکس، این مرکز همواره میزبان رویدادهای هنری مانند نمایشگاه‌ها و فشن شوهای مختلف است که می‌توانید در برخی از آنها شرکت کنید.

 Centro Comercial Madrid Xanadú - مراکز خرید اسپانیا
Centro Comercial Madrid Xanadú

Centro Comercial Madrid Xanadú

Centro Comercial Madrid Xanadú یکی از بهترین مراکز خرید در اسپانیا است که در جنوب غرب مادرید واقع شده و فراتر از یک مرکز خرید عادی است.
این مرکز خرید در واقع یک مجموعه تفریحی بزرگ و مجهز است. این مرکز خرید علاوه بر طیف گسترده‌ای از فروشگاه‌ها و رستوران‌های بزرگ، میزبان بزرگترین پیست اسکی درون سالن اسپانیا است. همچنین علاوه بر یک سالن بزرگ سینما، در این مرکز یک سالن بولینگ و گلف نیز وجود دارد و می‌تواند یک مرکز تفریحی بینظیر برای شما و خانواده‌تان باشد.

اشتراک گذاری این پست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.