جنوب اسپانیا در پاییز

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین تور ها


9 روز فرانسه-ایتالیا (TK2067)

9 روز فرانسه-ایتالیا (TK2067)

11 روز اسپانیا (TK2065)

11 روز اسپانیا (TK2065)

7 روز سوییس (TK2064)

7 روز سوییس (TK2064)

جنوب اسپانیا در پاییز

جنوب اسپانیا در پاییز

جنوب اسپانیا مکانی مناسب در پاییز

در پایان فصل زمستان و ابتدای پاییز زمانی که مسافران از سواحل دور می شوند ، شهرهایی در جنوب اسپانیا در منطقه اندلسیا هستند که خودنمایی می کنند. این شهرها که در مقایسه با شهرهای بزرگ و جزایر اسپانیا کمتر شناخته شده‌اند، با دارا بودن محیط های طبیعی و معماری باشکوه ، جزو زیباترین مکان‌ها برای سفر و استراحت هستند. فضای زیبای این شهرها با صبح‌های جذاب و آفتاب گرم بعد از ظهر، جایی که بوی دودکش‌ها به شما یادآوری می‌کند که شما از شهرهای بزرگ و دقدقه های آن فاصله گرفته اید. همه جاده ها و مسیرهای پیاده روی این شهرها با عبور از میان باغ های زیتون و حضور خوک های ایبریایی سم سیاه، رسوم واقعی اسپانیایی را به نمایش می گذارند و نشان دهنده شیوه تامین غذای آن شهرها هستند.

در ادامه تعداد از این شهرهای جنوب اسپانیا را معرفی خواهیم کرد.

 

جنوب اسپانیا در پاییز - آژانس ققنوس

 

Aracena

در هنگام پاییز ، آراسنا شهری در جنوب اسپانیا ، بهترین مکان برای خوردن ژامبون ایبریکو در این منطقه و احتمالا در کل اسپانیا است. این امکان به دلیل برگزاری نمایشگاه ژامبون (Feria de Jamón) در ماه اکتبر به همراه مسابقات، امکان تست مزه‌ها و تاپاس‌های ژامبون فراهم شده است. اگر به فرآورده های گوشتی مانند ژامبون علاقه ای ندارید و تمایل دارید از سبزیجات استفاده کنید، می توانید برای برای ناهار در Arrieros از میان درختان بلوط در Ruta del Valle Escondido به شهر مجاور به نام Linares de la Sierra بروید. این جشن پاییزی با غزل سرایی برای قارچ ها، محصولات محلی، برش های گوشت خوک ایبریایی با شومینه سنگی قدیمی که در اتاق غذاخوری، زیباتر شده است.

 

جنوب اسپانیا در پاییز - آژانس ققنوس

 

El Bosque

با یک ساعت رانندگی از سویا و در کنار دهکده Grazalema و ال بوسکه از زندگی شهری دور می شوید. خیابان‌های پر شیب و پیچ در پیچ در این شهر سفیدپوش که از کنار خانه‌های عجیب و غریب و مناظر دیدنی عبور می‌کنند، سفری به یاد ماندنی را می سازد. در طول مسیر می توانید یک صبحانه سنتی اندلسی از ژامبون، روغن زیتون و گوجه فرنگی بر روی نان تست در Venta Julián میل کنید و سپس در مسیر سرسبز از کنار رودخانه به سمت روستای Benamahoma بروید. در طول مسیر مملو از درختان انجیر و شاه بلوط است که قبل از رفتن به ال بوسکه برای ناهار در آنجا می توانید ، توقف کنید.

 

جنوب اسپانیا در پاییز - آژانس ققنوس

 

Vejer de la Frontera

خیابان های پرپیچ و خم و طاق نماهای شهر Vejer de la Frontera که در چند مایلی سواحل شلوغ کادیز روی یک تپه مهاربندی شده قرار دارد، یکی از زیباترین منظره های شهرهای جنوب اسپانیا را رقم زده است. پاییز زمان مناسبی برای سفر به این شهر است، چون دمای هوا نسبت به فصل تابستان کاهش یافته و هوا برای قدم زدن در کنار آب به بسیار دلپذیر است. همچنین می توانید برای خوردن بهترین ماهی‌های تن در اسپانیا در ال کامپرو به Barbate بروید، یا می توانید در شهر بمانید و از نسیم پاییزی و غروب های باشکوه روستا لذت ببرید.

 

 

Ronda

سفر به روندا یک سفر یک روزه جذاب از سویا یا مالاگا است. یک پل زیبای متعلق به قرن قرن هجدهم که از روی صخره‌های می‌گذرد و بخش‌های قدیمی و جدید شهر را به هم متصل می‌کند مکانی بسیار عالی برای عکاسی بوجود آورده است. پاییز زمان ایده آلی برای پیاده روی در مسیر زیر پل و در امتداد تنگه است، و در طول مسیر مناظر دیدنی ای از صخره ها و پل را از پایین خواهید دید و در ادامه به منطقه ای سرسبز برای پیاده روی می رسید. در حین عبور از این مسیر، رستوران هایی با چند ستاره میشلن و منوهای جذاب مملو از غذا، که از محلی در Bardal الهام گرفته شده وجود دارد که برای صرف غذا می تواند از حضور در آنها لذت ببرید، یا از پیشنهادات اقتصادی تر در Tragatá استفاده کنید.

 

جنوب اسپانیا در پاییز - آژانس ققنوس

 

Guacín

با فرارسیدن پاییز، گردشگران به سمت این شهر در دامنه تپه ای با خیابان های پرپیچ و خم که نسیم ملایمی از دامنه کوه در آنها می وزد و مناطق اطراف آن می آیند. در یک روز که هوا صاف است، می‌توانید جبل‌الطارق و شمال آفریقا را از خیلی مناطق گائوسین ببینید، یا از تراس یک رستوران با غذای تازه و نوشیدنی های جذاب در Azulete، مناظر دره‌های همیشه سبز را تماشا کنید. گوسین همچنین دارای یک جامعه بین المللی از هنرمندان با استودیوهای خصوصی است که برای بازدید در دسترس هستند و تعدادی مسیر پیاده روی که مستقیماً از شهر خارج می شوند.

 

جنوب اسپانیا در پاییز - آژانس ققنوس

اشتراک گذاری این پست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.