راهنمای اخذ ویزای کار انگلیس 2020

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین تور ها


راهنمای اخذ ویزای کار انگلیس 2020

راهنمای اخذ ویزای کار انگلیس 2020

انگلیس کشوری پیشرفته و صنعتی در شمال غرب قاره اروپاست و افراد متعددی دوست دارند با اخذ ویزای کار انگلیس و مهاجرت کاری به این کشور، از امکانات زندگی در انگلیس بهره‌مند شود. هر چند اخذ ویزای کاری، به خصوص اخذ ویزای کار انگلستان کاری دشوار است، اما با اطلاعا از شرایط گرفتن ویزای کار و مدارک لازم برای ویزای کار انگلستان می‌توانید به راحتی برای دریافت این نوع ویزا اقدام کنید.
به همین جهت ما در وبلاگ آژانس ققنوس از تجربیات و تخصص دپارتمان ویزا استفاده کردیم تا بتوانیم کامل‌ترین و جدیدترین اطلاعات مورد نیاز برای دریافت ویزا  انگلیس را برای شما فراهم کنیم. هر چند برای ویزای کار انگلستان تضمینی وجود ندارد، اما بدون شک با افزایش آگاهی می‌توانید شانس دریافت ویزای کار انگلیس را افزایش دهید.
با ما همراه باشید تا از آخرین شرایط گرفتن ویزای کار انگلیس مطلع شوید.

شرایط کار و زندگی در انگلیس

انواع ویزای کار انگلیس

ویزای کار عمومی انگلیس

شرایط گرفتن ویزای کار انگلستان

همراهان در ویزای کار انگلیس

مدت اقامت ویزای کار انگلیس

هزینه ویزای کار انگلستان

[ps2id id=’1′ target=”/]

شرایط کار و زندگی در انگلیس

انگلستان یکی از کشورهای صنعتی و به شدت پیشرفته در دنیاست که علاوه بر عضویت در گروه صنعتی G8، همواره به عنوان یکی از 5 قدرت برتر اقتصادی دنیا شناخته می‌شود. در حال حاضر دولت انگلستان با مدیریت صحیح توانسته است وضع اقتصادی و رفاه مناسبی را در این کشور برقرار سازد.
طبق آخرین آمارهای اقتصادی، نرخ تورم در انگلیس کمتر از 2 درصد است و با تکیه بر سیاست‌های اشتغالزایی، در حال حاضر تنها کمتر از 4 درصد شهروندان انگلستان بیکار هستند. این شرایط ایده‌آل اقتصادی باعث شده است تا بسیاری از افراد در سراسر دنیا به فکر گرفتن اخذ ویزای کاری انگلیس و کار در این کشور باشند.
رضایت زندگی در میان شهروندان انگلستان بیشتر از سطح متوسط قاره اروپاست و این کشور یکی از بهترین آمارهای کیفیت زندگی در دنیا را داراست. علاوه بر این، شرایط کاری نیز در انگلستان بسیار مناسب است و قوانین کارآمدی برای حمایت از حقوق کارکنان در این کشور وجود دارد.
با در نظر گرفتن این موارد، منطقی است که تقاضا برای ویزای کار انگلیس روز به روز افزایش یابد و افراد مختلفی برای دریافت مجوز کار در این کشور اقدام کنند.

[irp posts=”3489″ name=”ویزای تحصیلی انگلیس”]

[irp posts=”3702″ name=”ویزای تحصیلی کانادا”]

[ps2id id=’2′ target=”/]

انواع ویزای کار انگلیس

انگلستان نیز مانند هر کشوری، انواع مختلفی از ویزای کار را برای متقاضیان ارائه می‌کند که با توجه به شرایط و درخواست متقاضی، یکی از آنها را صادر خواهد کرد. انواع ویزای کار انگلیس عبارتند از:
ویزای ردیف 1 (Tier 1): افراد کارآفرینی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در انگلیس را دارند، می‌توانند از این نوع ویزای کار انگلیس استفاده کنند.
ویزای ردیف 2 (Tier 2): این نوع ویزا برای کار به صورت بلند مدت در انگلیس است و خود انواع مختلفی مانند ویزای کار عمومی، ویزای ترانسفر درون شرکتی، ویزای ورزشکاران و … دارد.
ویزای ردیف 5 (Tier 5): ویزای کاری ردیف 5 انگلیس مخصوص کار و اقامت کوتاه مدت در این کشور است و افرادی که برای کارهای خیریه، مسابقات ورزشی، کارهای فصلی و … قصد سفر به انگلیس را دارند می‌توانند از آن استفاده کنند.
متداول‌ترین ویزای کاری انگلیس که اکثر متقاضیان عمومی برای دریافت آن اقدام می‌کنند، ویزای کار عمومی یا ویزای ردیف 2 است. در ادامه با این ویزا بیشتر آشنا خواهیم شد.

[ps2id id=’3′ target=”/]

ویزای کار عمومی انگلیس

همانگونه که گفتیم، این ویزا معمول‌ترین ویزای کار انگلستان است. شرایط گرفتن ویزای کار عمومی انگلیس عبارتست از:
• داشتن پیشنهاد کار از انگلیس
• تابعیت خارج از اتحادیه اروپا و سوئیس.
دریافت این ویزا برای شهروندان کشورهای عضو اتحادیه اروپا و سوئیس مقدور نیست و شما باید خارج از این کشورها باشید. بنابراین این شرط به طور کلی برای تمام متقاضیان ایرانی ویزای کار انگلستان تایید شده است و دیگر درباره آن صحبت نخواهیم کرد.
اما دیگر شرط ویزای کار انگلیس کمی دشوارتر است. شما باید پیشنهاد کار معتبری از یک کسب و کار انگلیسی داشته باشید که قصد استخدام شما را دارد. به عبارت دیگر این کارفرما اسپانسر مهاجرت شما به انگلستان خواهد شد. پس از دریافت پیشنهاد کاری، باید برای اخذ ویزای کار انگلستان اقدام کنید.
پس از آن بر اساس بررسی پرونده شما و مواردی مانند مهارت‌ها، کارفرمایی که شما را استخدام خواهد کرد، دانش زبان انگلیسی، آینده شغلی و تمکن مالی، نمره‌ای در سیستم امتیازدهی انگلیس برای شما ثبت می‌شود. این نمره تعیین کننده نتیجه درخواست شما خواهد بود.

 

[sc name=”highlight” text=”برای اخذ ویزای کار انگلیس باید پیشنهاد کار معتبری از یک کسب و کار انگلیسی داشته باشید که قصد استخدام شما را دارد” ]

[ps2id id=’4′ target=”/]

شرایط گرفتن ویزای کار انگلستان

علاوه بر دو شرط اصلی که پیشتر گفتیم، برای اخذ ویزای کار انگلیس باید شرایط زیر را نیز داشته باشید:
حقوق مناسب: برای تایید درخواست ویزا، حقوق سالانه شما نباید کمتر از 30 هزار پوند باشد. البته برای تعداد محدودی از مشاغل، ممکن است این میزان کمتر باشد.
تمکن مالی: داشتن سرمایه و توان مالی یکی دیگر از موارد موثر در تایید درخواست ویزای کار است و برای همین، تا 90 روز پیش از ارسال درخواست باید حداقل 945 پوند در حساب بانکی خود داشته باشید. این مبلغ برای اینست که ثابت کند شما از پس هزینه‌های زندگی خود در ماه اول برخواهید آمد.
سابقه سفر: باید سابقه سفر خود برای 5 سال گذشته را به سفارت ارائه کنید.
گواهی عدم سوپیشینه: باید گواهی عدم سو پیشینه برای 12 ماه گذشته که از مراجع معتبر دریافت شده است.
مدرک زبان: داشتن مدرک زبان معتبر (مانند نمره آیلتس بالای 6) الزامی است.

[ps2id id=’5′ target=”/]

همراهان در ویزای کار انگلیس

یکی از مزایای ویزای کار انگلستان اینست که می‌توانید در صورت اخذ ویزا، اعضای خانواده خود را نیز با خود به انگلستان ببرید. در صورتیکه با درخواست ویزای شما موافقت شود، همسر و فرزندان زیر 18 سال شما نیز اجازه زندگی در انگلستان را خواهند داشت. البته باید در نظر داشته باشید که برای هر کدام از آنها، باید مبلغ 630 پوند (علاوه بر 945 پوند خودتان) در حسابتان موجود باشد.

[ps2id id=’6′ target=”/]

مدت اقامت ویزای کار انگلیس

حداکثر مدت اقامت ویزای کار عمومی انگلستان 5 سال و 14 روز است. البته سفارت مدت اقامت شما را با توجه به مدت ذکر شده بر روی نامه اسپانسری کارفرما صادر می‌کند.
شروع اقامتتان نیز می‌تواند حداکثر 14 روز قبل از زمان شروع کار باشد و پیش از آن اجازه سفر به انگلیس را نخواهید داشت.

[ps2id id=’7′ target=”/]

هزینه ویزای کار انگلستان

اخذ ویزای انگلستان نیز مانند هر ویزای دیگری، نیازمند هزینه است که باید به سفارت پرداخت شود. بر اساس جدول زیر می‌توانید هزینه اخذ ویزای کاری انگلیس برای خود را پیدا کنید:

اعتبار ویزا هزینه متقاضی (پوند) هزینه هر نفر همراه (پوند)
تا 3 سال 610 610
تا 3 سال برای مشاغل مورد نیاز 464 464
بیش از  3 سال 1220 1220
بیش از 3 سال برای مشاغل مورد نیاز 928 928

مشاغل مورد نیاز، آن دسته از مشاغلی هستند که در انگلستان به آنها نیاز بیشتری دارند و دولت آنها را تعیین می‎‌کند.

در این مقاله سعی کردیم اطلاعاتی مفید در رابطه با اخذ ویزای کار انگلیس برای شما مهیا کنیم. در صورت داشتن هرگونه سوال در این باره، می‌توانید با کارشناسان دپارتمان ویزای آژانس ققنوس تماس بگیرید (02124525) تا با مشاوره رایگان، شما را راهنمایی کنند.

اشتراک گذاری این پست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.