معرفی بهترین جاهای دیدنی کانادا

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین تور ها


معرفی بهترین جاهای دیدنی کانادا

معرفی بهترین جاهای دیدنی کانادا

کانادا کشوری زیبا و جذاب در قاره آمریکای شمالی است و از آنجاییکه دومین کشور بزرگ دنیا نیز به شمار می‌رود، جاهای دیدنی کانادا طیف گسترده‌ای از جاذبه‌های طبیعی، فرهنگی و مدرن را تشکیل می‌دهند. علاوه بر طبیعت خیره کننده و جاذبه‌های طبیعی شگفت انگیز که در سرتاسر کانادا پراکنده هستند، در هر گوشه از این کشور می‌توانید شهری پر از جنب و جوش و زندگی را پیدا کنید که بخشی از جاذبه‌های کانادا را در خود جا داده‌اند.
اگر شما نیز این سوال را دارید که جاهای دیدنی کانادا کجاست، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. بدون شک پس از اتمام این مقاله و تماشای عکس‌های جاهای دیدنی کانادا، شما نیز شیفته سفر به این کشور خواهید شد.

[lwptoc]

درباره جاهای دیدنی کانادا
درباره جاهای دیدنی کانادا

درباره جاهای دیدنی کانادا

کانادا کشوری پهناور و بزرگ است و مکان‌های دیدنی کانادا در سرتاسر این کشور پراکنده شده است. در غرب این کشور، رشته کوه راکی و شهرهایی مانند ونکوور، ویکتوریا و کلگری مهمترین مکان‌های گردشگری کانادا هستند. در مرکز کانادا می‌توانید برای بازدید از جاهای دیدنی کانادا به آبشار نیاگارا، تورنتو، اتاوا، مونترال و کبک سری بزنید. اما اگر به دنبال این هستید که از طبیعت زیبای استان‌های شرقی کانادا لذت ببرید، می‌توانید از پارک ملی گروس مورن و شهرهایی چون سنت جان و هلیفکس بازدید کنید.
اما تمام جاهای دیدنی کانادا به این مناطق شناخته شده محدود نمی‌شود. شمال کانادا نیز مملو از زیبایی‌هایی است که اگرچه کمتر حرفی از آنها به میان می‌آید، اما با ارائه بکرترین جاذبه گردشگری کانادا می‌توانند شما را حسابی شیفته خود سازند. این منطقه به دلیل نزدیکی با اقیانوس منجمد شمالی، مقصدی بکر و جذاب برای عاشقان طبیعت است که می‌توانید علاوه بر قایق سواری در رودخانه‌ها، خرس‌های قطبی را نیز از نزدیک تماشا کنید. پارک ملی ناهانی و شهرهای چرچیل، وایت هورس و یلونایف از زیباترین جاهای دیدنی کانادا در زمستان و در شمال این کشور هستند.

جاهای دیدنی کانادا در تورنتو
جاهای دیدنی کانادا در تورنتو

جاهای دیدنی کانادا در تورنتو

تورنتو اگرچه پایتخت کانادا نیست، اما بزرگترین شهر این کشور و همچنین چهارمین شهر بزرگ آمریکای شمالی به شمار می‌رود. این شهر از بهترین مقصدهای گردشگری کانادا است که بخش مهمی از جاهای دیدنی کانادا را در خود جای داده است. تنها با چند روز گشت و گذار در این شهر، می‌توانید زیبایی‌های کانادا در این شهر را کشف کنید.
تورنتو کلانشهری پر از سرزندگی و شور و هیجان، زیبایی، خلاقیت و امنیت است و بسیاری از افراد آن را به عنوان نمونه‌ای تمیز و زیبا از نیویورک می‌شناسند. با توجه به ماهیت مهاجر پذیر کانادا و همچنین تورنتو، این شهر به محلی برای جمع شدن ملیت‌های مختلف جهان تبدیل شده است و بیش از 200 فرهنگ و ملیت مختلف در این شهر زندگی می‌کنند. جالب است بدانید که در تورنتو سه منطقه چینی و دو منطقه ایتالیایی وجود دارد.
همین تفاوت فرهنگی باعث شده است تا تورنتو به یکی از بهترین جاهای دیدنی کانادا تبدیل شود و جاهای دیدنی تورنتو به عنوان بهترین دیدنی‌های شهرهای کانادا شناخته شوند.
برج مخابراتی CN که چندین سال بلندترین برج دنیا بود، موزه سلطنتی اونتاریو، آکواریوم ریپلی، باغ وحش تورنتو و آبشار نیاگارا که در نزدیکی این شهر
قرار دارد، از مهمترین جاهای دیدنی کانادا در تورنتو به شمار می‌روند.

 

[sc name=”highlight” text=”تورنتو اگرچه پایتخت کانادا نیست، اما بزرگترین شهر این کشور و همچنین چهارمین شهر بزرگ آمریکای شمالی به شمار می‌رود” ]

 

جاهای دیدنی مونترال
جاهای دیدنی کانادا در مونترال

جاهای دیدنی کانادا در مونترال

مونترال دومین شهر بزرگ کانادا است و بسیاری آن را نمونه‌ای کوچک از کشور فرانسه می‌دانند. مونترال از جمله شهرهایی است که در ابتدا توسط فرانسویان تاسیس شده است و زبان رسمی آن فرانسوی است. در واقع مونترال بعد از پاریس، دومین شهر فرانسوی زبان دنیاست.
ترکیب فرهنگ فرانسوی و کانادایی به همراه چاشنی ملیت‌هایی که در سال‌های اخیر به این کشور سفر کرده‌اند، باعث شده است تا مونترال به یکی از زیباترین جاهای دیدنی کانادا بدل شود و گردشگران بسیاری برای بازدید از جاهای دیدنی مونترال به کانادا سفر کنند.
اما فرهنگ فرانسوی نه تنها در زبان این شهر، بلکه در فرهنگ و سبک زندگی آنان نیز قابل مشاهده است. گشت و گذار در محله‌های زیبا، بازدید از فروشگاه‌ها و مراکز خرید متنوع، شرکت در جشن‌ها و فستیوال‌ها از جمله مهمترین فعالیت‌های گردشگری است که در مونترال می‌توانید انجام دهید.
سالانه بیش از 100 فستیوال مختلف از شهر مونترال برگزار می‌شود؛ از مسابقات اتومبیل سواری فرمول 1 تا فستیوال بین‌المللی جاز. همین موضوع باعث شده است تا شهر مونترال یکی از بهترین جاهای دیدنی کانادا تبدیل شود و بازدید از مونترال جایی ثابت در تور کانادا داشته باشد.
کلیسای نوتردام، موزه هنرهای زیبا، باغ گیاه شناسی و مرکز تاریخی مونترال، از مهمترین جاهای دیدنی کانادا در این شهر به شمار می‌روند.

جاهای دیدنی ونکوور
جاهای دیدنی کانادا در ونکوور

جاهای دیدنی کانادا در ونکوور

ونکوور یکی دیگر از جاهای دیدنی کانادا است که در غرب این کشور و استان بریتیش کلمبیا قرار گرفته است. این شهر زیبا و بزرگ، تا کنون چندین بار به عنوان بهترین شهر جهان برای زندگی انتخاب شده است و به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم بازدید از جاهای دیدنی ونکوور را حتما در فهرست مکان‌های گردشگری کانادا قرار دهید.
در این شهر رگه‌هایی از فرهنگ انگلیسی به همراه فرهنگ مهاجرانی که در سال‌های اخیر به کانادا آمده‌اند ترکیب شده است و ماهیت امروزی این شهر را تشکیل می‌دهد. همین ویژگی باعث شده است تا فرهنگ غذایی این شهر نیز دستخوش تغییرات شود و شکمگردی به یکی از بهترین تفریحات ونکوور بدل گردد.
پارک استنلی، گستاون، جزیره گرنویل و آکواریوم ونکوور از مهمترین جاهای دیدنی کانادا در این شهر به شمار می‌روند که هر گردشگری باید از آنها بازدید کند.

اشتراک گذاری این پست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.