آشنایی با بهترین رستوران‌های ایرانی کانادا

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین تور ها


آشنایی با بهترین رستوران‌های ایرانی کانادا

آشنایی با بهترین رستوران‌های ایرانی کانادا

کانادا از جمله کشورهایی است که در سال‌هایی اخیر مهاجران زیادی را پذیرفته است و به همین ترتیب، ایرانیان بسیاری نیز به این کشور مهاجرت کرده‌اند. از آنجایی که ما ایرانی‌ها به خوشمزگی غذاهای خود عادت داریم و افتخار می‌کنیم، افزایش حضور ایرانی‌ها در کانادا به معنی افزایش رستوران‌های ایرانی کانادا است.
در سال‌های گذشته تعداد زیادی رستوران ایرانی در کانادا تاسیس شده است تا هم ایرانیان ساکن در کانادا بتوانند از غذاهای خوشمزه ایرانی استفاده کنند، و هم دیگر شهروندان کانادا با غذاهای ایرانی آشنا شوند.
البته ما پیشنهاد می‌کنیم در تور کانادا به دیگر رستوران‌های کانادا سر بزنید و غذاهای کانادایی را امتحان کنید. به هر حال در ایران نیز می‌توانیم کباب، دیزی و دیگر غذاهای ایرانی را امتحان کنیم، اما احتمالا پیدا کردن غذای کانادایی در ایران دشوار باشد.
در هر صورت، در این مقاله از وبلاگ ققنوس فهرستی از بهترین رستوران‌های ایرانی کانادا برای شما تهیه کرده‌ایم تا در هر وقت در طول تور کانادا دلتان برای طعم آشنای غذاهای ایرانی تنگ شد، به راحتی به یکی از رستوران‌های ایرانی در کانادا بروید و دلی از عزا دربیاورید.

[lwptoc]

رستوران‌های ایرانی کانادا در تورنتو

رستوران‌های ایرانی کانادا در تورنتو
رستوران‌های ایرانی کانادا در تورنتو
  • رستوران شهرزاد

رستوران شهرزاد یکی از بهترین رستوران‌های ایرانی کانادا است که در تورنتو واقع شده است. این رستوران با استفاده از دکوراسیون زیبایی که یادآور نقاشی‌های قدیمی و داستان‌های هزار و یک شب است و همچنین کیفیت غذای بالا، توانسته طرفداران بسیاری در میان ایرانیان و دیگر شهروندان کانادایی پیدا کند.
تمرکز رستوران شهرزاد بر ارائه غذاهای سنتی ارائه شده در بازارهای ایران مانند کباب و دیزی است و از بهترین رستوران‌های ایرانی تورنتو به شمار می‌رود.
آدرس: 422 College St W Toronto

  • رستوران انار

اگر به دنبال یک نمونه دیگر از رستوران ایرانی تورنتو بودید، می‌توانید سری به رستوران و سفره خانه انار بزنید. رستوران انار تلاش کرده است با استفاده از صنایع دستی ایرانی، حس دوستانه و صمیمانه خانه‌های ایرانی را به مشتریان خود منتقل سازد. همچنین منوی رستوران انار با استفاده غذاهای خانگی مانند خورشت قیمه، عدس پلو، خورشت فسنجان و … قصد دارد اوج هنر آشپزی ایرانی را به میهمانانش نشان دهد.
آدرس: 420 College Street ,Toronto

 

رستوران‌های ایرانی کانادا در ونکوور

رستوران‌های ایرانی کانادا در ونکوور
رستوران‌های ایرانی کانادا در ونکوور
  • رستوران گیلانه

رستوران گیلانه همانطور که از نامش پیداست، یک رستوران ایرانی ونکوور است که بر تهیه غذاهای شمالی و به خصوص غذاهای خوشمزه استان گیلان تمرکز دارد.
غذاهای خوشمزه‌ای مانند کباب ترش، میرزا قاسمی، باقلا قاتق، کته کباب و … از جمله معروفترین غذاهایی هستند که در این رستوران پیدا خواهید کرد.
البته گیلانه نیز مانند اکثر رستوران‌های ایرانی کانادا، غذاهای عمومی ایرانی مانند خورشت قیمه، باقالی پلو و … را نیز ارائه می‌کند.
آدرس: 1072 Denman Street Vancouver

 

[sc name=”highlight” text=”رستوران گیلانه همانطور که از نامش پیداست، یک رستوران ایرانی ونکوور است که بر تهیه غذاهای شمالی و به خصوص غذاهای خوشمزه استان گیلان تمرکز دارد.” ]

 

اما یک رستوران ایرانی در بریتیش کلمبیا وجود دارد که کمی با دیگر رستوران‌های ایرانی کانادا متفاوت است. رستوران مهمان در واقع یک رستوران ایرانی و افغانستانی است که توانسته این دو فرهنگ همسایه و نزدیک را به خوبی در کنار هم قرار دهد. منوی ایرانی این رستوران شامل انواع مختلفی از کباب‌های متنوع و خوشمزه و همچنین خورشت‌هایی مثل قرمه سبزی و قیمه است.
در منوی افغانستانی رستوران مهمان اما غذاهای محلی مانند قابلی پلو (کابلی پلو) قرار داده شده است.
آدرس: 1451 Lonsdale Ave., North Vancouver

 

رستوران‌های ایرانی مونترال

رستوران‌های ایرانی مونترال
رستوران‌های ایرانی مونترال
  • رستوران تهران

یکی دیگر از رستوران‌های ایرانی کانادا که غذاهای خوشمزه‌اش ارزش یک بار امتحان کردن را دارد، رستوران تهران است. رستوران تهران یک رستوران ایرانی در مونترال است که بیش از 25 سال به صورت خانوادگی مدیریت می‌شود و در تلاش است با ارائه بهترین و خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی، رضایت مشتریان خود را به دست آورد.
در این رستوران علاوه بر غذاهای ایرانی معمول مانند کباب‌ها و خورشت‌ها، غذاهای دریایی نیز می‌توانید سفارش دهید.
آدرس: 5065 Boulevard de Maisonneuve West, Montreal

  • رستوران کبابسرا

رستوران کبابسرا در مونترال، یکی دیگر از رستوران‌های ایرانی کانادا است که می‌توانید با دوستان و خانواده خود به آن رفته و خاطرات خوب غذاهای ایران را زنده کنید. این رستوران محیطی بسیار دوست داشتنی و صمیمی دارد و همانطور که از نامش پیداست، تمرکز و تخصص ویژه‌ای در پخت کباب‌های خوشمزه ایرانی دارد.
اما با این وجود، پیشنهاد می‌کنیم میرزا قاسمی‌های خوشمزه رستوران کبابسرا را از دست ندهید.
آدرس: 820 avenue Atwater Montreal

اشتراک گذاری این پست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.