بهترین رستوران‌های کانادا برای شکمگردی

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین تور ها


بهترین رستوران‌های کانادا برای شکمگردی

بهترین رستوران‌های کانادا برای شکمگردی

شکمگردی و خوردن غذاهای جدید و خوشمزه، یکی از بهترین تفریحاتی است که در تور کانادا می‌توانید انجام دهید زیرا رستوران‌های کانادا از باکیفیت‌ترین رستوران‌های جهان هستند و خوشمزه‌ترین غذاهای معروف کانادا را برای شما سرو می‌کنند.
از آنجاییکه فرهنگ کانادا ترکیبی از فرهنگ‌های مختلف مهاجران این کشور است، غذاهای کانادا نیز با ترکیب فرهنگ غذایی کشورهای مختلف، طعمی استثنایی پیدا کرده است که در کمتر نقطه دنیا آن را تجربه خواهید کرد.
به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم در تور کانادا دور رستوران‌های ایرانی کانادا را خط بکشید و تنها در بهترین رستوران‌های کانادا، غذاهای کانادایی را امتحان کنید. به همین دلیل در این مقاله فهرستی از بهترین رستوران‌های کانادا در سه شهر پرطرفدار تورنتو، مونترال و ونکوور تهیه کرده‌ایم تا در تور کانادا بتوانید از بین آنها انتخاب کنید.
تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

[lwptoc]

بهترین رستوران‌های کانادا در تورنتو

رستوران Alo - رستوران‌های کانادا
رستوران Alo
  • رستوران Alo

اگر دوست دارید در تور کانادا یک وعده غذای خوشمزه بخورید یا یک مناسبت خاص را جشن بگیرید، رستوران Alo در تورنتو یکی از بهترین انتخاب‌های شماست. این رستوران نه تنها بهترین رستوران تورنتو است، بلکه در صدر فهرست بهترین رستوران‌های کانادا نیز قرار دارد و با شهرت جهانی خود، همواره بهترین غذاها را به مشتریانش عرضه می‌کند.
رستوران Alo یک رستوران فرانسوی است که به دلیل کیفیت بینظیر غذاها، محیط دوست داشتنی و خدمات ممتاز خود شناخته شده است. کافیست یک بار در این رستوران غذا بخورید تا لذت این تجربه تا همیشه همراه شما باشد.

 

[sc name=”highlight” text=”رستوران Alo نه تنها بهترین رستوران تورنتو است، بلکه در صدر فهرست بهترین رستوران‌های کانادا نیز قرار دارد” ]

 

رستوران R and D
رستوران R and D
  • رستوران R and D

چینی‌ها بخش مهمی از مهاجرانی هستند که در کانادا و به خصوص در تورنتو زندگی می‌کنند. بنابراین دور از انتظار نیست که محله‌های چینی (چایناتاون) و رستوران‌های چینی بخش انکار ناپذیری از فرهنگ امروز شهرهای کانادا به شمار بروند.
رستوران R and D یکی از بهترین رستوران‌های تورنتو و یک رستوران چینی است، اما نه با آن تصویری که شما از رستوران‌های چینی در ذهن دارید. در این رستوران خبری از دکوراسیون سنتی چینی نیست، اما غذاهای آن حتی از غذای بهترین رستوران‌های خود پکن هم خوشمزه‌تر هستند.
به همین دلیل است که رستوران R and D را در فهرست بهترین رستوران‌های کانادا قرار داده‌ایم زیرا همزمان هم یک غذای بینظیر برای شما سرو می‌کند و هم شما را با محیط زیبا و جذاب خود شگفت زده می‌کند.
باید بدانید که سرآشپز این رستوران، Eric Chong در سال 2015 عنوان بهترین سرآشپز کانادا را کسب کرده است.

بهترین رستوران‌های کانادا در ونکوور

رستوران Chambar - رستوران‌های کانادا
رستوران Chambar
  • رستوران Chambar

رستوران Chambar یکی دیگر از بهترین رستوران‌های کانادا است که در شهر ونکوور انتظار شما را می‌کشد. این رستوران در یک ساختمان قدیمی متعلق به قرن نوزدهم فعالیت می‌کند و با ارائه غذاهایی با تم بلژیکی، توانسته‌است به یکی از مشهورترین و بهترین رستوران‌های ونکوور تبدیل شود.
علاوه بر غذاهای خوشمزه‌ای که در این رستوران طبخ می‌شود، محیط رستوران Chambar ونکوور نیز بسیار جذاب است و توانسته این ساختمان قدیمی را به طرز زیبایی بازسازی کند. همچنین رستوران Chambar یکی از پیشروترین رستوران‌ها در زمینه توسعه پایدار محیط زیست است و تلاش می‌کند به اولین رستورانی در ونکوور تبدیل شود که هیچ کربنی تولید نمی‌کند.

رستوران L’Abattoir
رستوران L’Abattoir
  • رستوران L’Abattoir

به دنبال خوردن یک وعده غذای فرانسوی خوشمزه در یکی از بهترین رستوران‌های کانادا در شهر ونکوور هستید؟ ما رستوران L’Abattoir را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
این رستوران شیک و باکیفیت، در یک ساختمان بازمانده از قرن نوزدهم تاسیس شده است. اما این تمام پیشینه این رستوران نیست، زیرا همین ساختمان نیز در محل اولین زندان ونکوور ساخته شده است!
طراحی داخلی این رستوران با استفاده از چوب‌های قدیمی، لوله‌های متعدد، کاشی‌های قدیمی و بخش‌هایی از دیوارهای آجری قدیمی، باعث شده است این رستوران محیطی جذاب و دوستانه داشته باشد و در کنار کیفیت بینظیر غذاهایش تجربه جذابی برای شما بسازد.

بهترین رستوران‌های کانادا در مونترال

رستوران Europea
رستوران Europea
  • رستوران Europea

مونترال مرکز فرانسوی زبانان کانادا و دومین شهر فرانسوی زبان دنیا بعد از پاریس است. پس دور از انتظار نیست که یکی از بهترین رستوران‌های مونترال، یک رستوران فرانسوی باشد. رستوران Europea از بهترین رستوران‌های کانادا به شمار می‌رود و توانسته با ارائه غذاهای مربوط به مناطق ساحلی فرانسه، مشتریان متعددی را به خود جذب کند.
سرآشپز این رستوران یکی از برترین سرآشپزهای سرتاسر کانادا است و توانسته با هنر خود، غذاهای فرانسوی را با رگه‌هایی از فرهنگ کانادا به خوبی ترکیب کند. پیشنهاد می‌کنیم حتما لابسترهای این رستوران را امتحان کنید.

رستوران Schwartz’s Deli
رستوران Schwartz’s Deli
  • رستوران Schwartz’s Deli

اما مونترال علاوه بر غذاهای فرانسوی، به یک چیز دیگر نیز شهرت دارد و آن گوشت‌های دودی مخصوص مونترال است. شاید هیچ کجا در مونترال به اندازه رستوران Schwartz’s Deli برای امتحان کردن این غذای خوشمزه مونترال مناسب نباشد.
این رستوران سال 1928 میلادی تاسیس شده و نزدیک به صد سال است که به عنوان یکی از رستوران‌های معروف کانادا، در میان شهروندان کانادا و گردشگران محبوبیت پیدا کرده است.

اشتراک گذاری این پست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.