آشنایی با بهترین خیابان‌های زوریخ سوئیس

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین تور ها


آشنایی با بهترین خیابان‌های زوریخ سوئیس

آشنایی با بهترین خیابان‌های زوریخ سوئیس

زوریخ از جمله زیباترین شهرهای سوئیس و اروپا است و سفر به این شهر و گشت و گذار در خیابان‌های زوریخ سوئیس می‌تواند از جمله بهترین تجربیات شما در تور سوئیس باشد. دیدنی‌های زوریخ که بزرگترین شهر سوئیس است، می‌تواند هر گردشگری را شیفته خود سازد و شما را برای روزها شگفت زده سازد.
اگر دوست دارید هنگامی که با تور سوئیس به زوریخ سفر می‌کنید بدانید زیباترین خیابان‌های زوریخ سوئیس کجا هستند، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. در این مقاله از وبلاگ ققنوس قصد داریم خیابان‌های معروف و دیدنی زوریخ را برای شما معرفی کنیم.

[lwptoc]

زیباترین خیابان‌های زوریخ سوئیس

زوریخ بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر کشور سوئیس است که در شمال این کشور و حاشیه دریاچه زوریخ واقع شده است. اگرچه زوریخ پایتخت سوئیس نیست، اما به عنوان قطب اقتصادی و تجاری این کشور شناخته می‌شود. آب و هوای زوریخ سوئیس، امکانات متعدد و همچنین جاذبه‌های گردشگری متعدد باعث شده تا گردشگران بسیاری به این شهر سفر کنند.
زوریخ به 12 منطقه تقسیم می‌شود و هر کدام از این مناطق نیز از محلات مختلفی تشکیل می‌شوند. هر کدام از این مناطق و محلات، ویژگی‌هایی مختص به خود را دارند و با توجه به هدف سفر خود، می‌توانید تعدادی از خیابان‌های زوریخ سوئیس را برای گشت و گذار انتخاب کنید. تفاوتی ندارد که قصد گشت و گذار در حاشیه دریاچه زوریخ را داشته باشید یا بخواهید در بافت تاریخی زوریخ قدم بزنید یا حتی از مناطق جدید و مدرن این شهر جهانی بازدید کنید؛ در هر صورت تعدادی از خیابان‌های زوریخ سوئیس در انتظار شما هستند.
آشنایی با خیابان‌های معروف زوریخ به شما کمک می‌کند تا سفری جذاب و دوست داشتنی به این شهر زیبا داشته باشید:

نیدردورف
نیدردورف

نیدردورف (Niederdorf)

حتی اگر دوست نداشته باشید در محلات قدیمی شهر زوریخ زندگی کنید، باز هم محله نیدردورف می‌تواند مقصدی جذاب برای گشت و گذار در قلب تاریخی این شهر باشد. این منطقه در شرق رودخانه لیمات (Limmat River) قرار دارد و در واقع نیمه شرقی بافت تاریخی شهر زوریخ به شمار می‌رود که تعدادی از جذاب‌ترین خیابان‌های زوریخ سوئیس را در خود جای داده است.
این محله پر از کوچه‌ها و خیابان‌های باریک و سنگفرش شده، ساختمان‌های قدیمی بازمانده از قرن‌های 13 تا 18 میلادی و میدان‌های جذاب و دوست داشتنی است. همچنین تعداد بسیار زیادی کافه و رستوران دنج با غذاهای خوشمزه و فروشگاه‌های لوکس در این منطقه قرار دارد که گشت و گذار در آن را به تجربه‌ای دوست داشتنی تبدیل می‌کند.
در نهایت بد نیست بدانید که کلیسای گروس‌مونستر (Grossmünster) و عمارت تالار شهر زوریخ نیز در همین منطقه قرار دارند و مسیر پیاده روی Limmatqui که از کنار دریاچه زوریخ عبور می‌کند، یکی از زیباترین خیابان‌های زوریخ سوئیس در این محله است.

لیندنهوف
لیندنهوف

لیندنهوف (Lindenhof)

لیندنهوف قدیمی‌ترین بخش زوریخ است که در غرب رودخانه لیمات و منطقه نیدردورف قرار دارد و از دوران روم باستان به جای مانده است. در واقع این منطقه یک جزیره است که از طرف شرق با رودخانه لیمات، از جنوب با دریاچه زوریخ و از غرب با رودخانه سیهل (Sihl) و کانال مصنوعی شانزنگرابن (Schanzengraben) احاطه شده است.
خیابان بانهوف زوریخ یا همانطور که سوئیسی‌ها می‌گویند، Bahnhofstrasse، را می‌توان لوکس‌ترین خیابان زوریخ و یکی از گرانترین مراکز خرید دنیا به حساب آورد. در این خیابان که یکی از زیباترین خیابان‌های زوریخ سوئیس نیز به شمار می‌رود، لوکس‌ترین فروشگاه‌های خرید لباس و پوشاک چون گوچی، شنل، دیور، آرمانی و … حضور دارند و می‌توانید بهترین سوغات سوئیس را از اینجا خریداری کنید.
اما علاوه بر خیابان بانهوف، در این منطقه تعداد زیادی اثر تاریخی و جاذبه گردشگری وجود دارد که می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم سازند. کلیسای فراومونستر (Fraumünster) و پارک تاریخی لیندنهوفپلاتز (Lindenhofplatz) از مهمترین جاذبه‌های گردشگری این محدوده به شمار می‌روند.

 

[sc name=”highlight” text=”لیندنهوف قدیمی‌ترین بخش زوریخ است که در غرب رودخانه لیمات و منطقه نیدردورف قرار دارد و از دوران روم باستان به جای مانده است” ]

 

منطقه غربی زوریخ - خیابان‌های زوریخ سوئیس
منطقه غربی زوریخ

منطقه غربی زوریخ (Zurich West)

اگر به دنبال یک منطقه لوکس، مدرن و بسیار جذاب در زوریخ هستید، پیشنهاد می‌کنیم به منطقه غربی زوریخ سری بزنید. این منطقه که در سمت شمال و غرب ایستگاه راه آهن مرکزی شهر زوریخ قرار دارد، زمانی منطقه صنعتی زوریخ بوده و امروزه به عنوان پرهیاهوترین و زیباترین خیابان سوئیس شناخته می‌شود. این خیابان در هر ساعتی از شبانه روز پر از جمعیت است و می‌تواند شما را با مردم زوریخ بیشتر آشنا سازد.
برج پرایم (Prime Tower) بلندترین ساختمان زوریخ در این منطقه قرار گرفته است که یک مرکز خرید جذاب و دوست داشتنی نیز در آن وجود دارد. اما علاوه بر آن اگر به دنبال خرید محصولات شرکت فرایتاگ (Freitag) هستید می‌توانید به برج فرایتاگ (Freitag Tower) سری بزنید. این برج در واقع با استفاده از چند کانتینر رنگارنگ ساخته شده و امروزه به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری زوریخ شناخته می‌شود.
همچنین تعداد دیگری مرکز خرید و فروشگاه در این منطقه قرار دارد که آن را به یکی از بهترین خیابان‌های زوریخ سوئیس برای خرید و پاساژگردی تبدیل کرده‌اند و تقریبا هر چیزی که نیاز داشته باشید را می‌توانید از آنها خریداری کنید.

اشتراک گذاری این پست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.