راهنمای زندگی در تورنتو کانادا

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین تور ها


راهنمای زندگی در تورنتو کانادا

راهنمای زندگی در تورنتو کانادا

زندگی در تورنتو کانادا یکی از اصلی‌ترین اهدافی است که بسیاری از افراد در ذهن دارند و به همین دلیل، به دنبال راه‌های مهاجرت به کانادا و شهر تورنتو هستند.
شهری بزرگ و پرجمعیت، با ترکیب شگفت انگیزی از فرهنگ‌های مختلف، امکانات مدرن و پیشرفته و آب و هوای تورنتو باعث شده است تا کیفیت زندگی در تورنتو کانادا بسیار بالا و مهاجرت به این شهر بسیار پرطرفدار باشد
اگر شما نیز دوست دارید به کانادا و تورنتو مهاجرت کنید، در این مقاله با ما همراه باشید تا با راهنمای زندگی در تورنتو کانادا آشنا شوید.

[lwptoc]

درباره زندگی در تورنتو کانادا
درباره زندگی در تورنتو کانادا

درباره زندگی در تورنتو کانادا

تورنتو مرکز استان اونتاریو کانادا است که در جنوب غرب این کشور واقع شده است و با بیش از 6 میلیون نفر جمعیت، بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر این کشور به شمار می‌رود. اگرچه این شهر پایتخت کانادا نیست، اما با این وجود بسیاری از مهاجران زندگی در تورنتو کانادا را ترجیح می‌دهند. همچنین تورنتو یکی از مهمترین مقصدهای گردشگری کانادا است و تقریبا تمام گردشگران تور کانادا به این شهر سفر می‌کنند تا از جاذبه‌های گردشگری این شهر بازدید کنند.
تورنتو یکی از جذاب‌ترین شهرهای کانادا برای مهاجران به شمار می‌رود و از آنجایی که در سال‌های اخیر تعداد زیادی از افراد سرتاسر دنیا به این شهر مهاجرت کرده‌اند، بافت فرهنگی این شهر به شدت متنوع شده است. در واقع تورنتو از نظر فرهنگی یکی از متنوع‌ترین شهرهای جهان است و شاید بتوانید از هر ملیتی، شهروندانی را در تورنتو پیدا کنید.
البته این شهر رقیبانی نیز در همین کشور کانادا دارد و بسیاری از افراد این سوال را دارند که چه تفاوتی بین شهرهای کانادا است و کدام شهرهای کانادا برای زندگی مناسب‌ترند؛ تورنتو یا ونکوور یا مونترال یا حتی کبک و کلگری؟

در ادامه بخش از اطلاعاتی که برای زندگی در تورنتو کانادا به آنها نیاز دارید را با یکدیگر مرور خواهیم کرد.

محله‌های تورنتو
محله‌های تورنتو

محله‌های تورنتو

همانگونه که گفتیم، تورنتو بزرگترین شهر کشور کانادا است و از مناطق مختلفی تشکیل شده است که هر کدام با ارائه امکانات عالی، زندگی در تورنتو کانادا را برای شما لذتبخش می‌کنند.
شهر مرکزی تورنتو به همراه مناطق پیل، یورک، دورام و هالتون، منطقه تورنتوی بزرگ را تشکیل می‌دهند که بزرگترین منطقه شهری در سرتاسر کانادا است و بسیاری از مهاجران دوست دارند در حد امکان در این بخش از کانادا زندگی کنند.
همچنین مناطق حاشیه تورنتو از جمله مارکهام، ریچموند هیل شمالی و جنوبی، هالتون، اوک ویل، ویلتون و محله نورث یورک تورنتو از محله‌های خوب تورنتو به شمار می‌روند و بسیاری از خانواده‌ها، این مناطق را برای زندگی در تورنتو کانادا انتخاب می‌کنند. در فرهنگ کانادا و در نظر اهالی این کشور، محله‌ای خوب است که علاوه و امنیت و آسایش، تمام نیازهای شما را برطرف سازد و به مترو و وسایل حمل و نقل عمومی نیز دسترسی خوبی داشته باشد.
بسیاری از ایرانیانی که با انتخاب زندگی در تورنتو کانادا به این کشور مهاجرت می‌کنند، دوست دارند در محله‌هایی نظیر ریچموند هیل، ویلد دیل وان، مارکهام و محله تورن هیل تورنتو زندگی کنند چون علاوه بر اینکه تعداد زیادی از ایرانیان در این منطقه ساکن هستند و کسب و کارهای مختلفی از قبیل رستوران ایرانی تورنتو در آن حضور دارند، از محل‌های ارزان تورنتو هستند. همچنین با وجود اینکه ترافیک در تورنتو و مرکز شهر آن نسبتا سنگین است، اما این مناطق نسبتا از ترافیک کمی برخوردارند.

 

[sc name=”highlight” text=”شهر مرکزی تورنتو به همراه مناطق پیل، یورک، دورام و هالتون، منطقه تورنتوی بزرگ را تشکیل می‌دهند که بزرگترین منطقه شهری در سرتاسر کانادا است” ]

 

هزینه زندگی در تورنتو 2020
هزینه زندگی در تورنتو 2020

هزینه زندگی در تورنتو 2020

یکی از مواردی که هر شخصی پیش از مهاجرت به یک کشور و شهر جدید باید حتما آن را بررسی کند، میزان درآمد و هزینه زندگی در آن شهر و کشور است. از آنجایی که تورنتو نیز از مهاجرپذیرترین شهرهای کانادا است و سالانه به تعداد مهاجران و شهروندان این شهر افزوده می‌شود، بد نیست به هزینه زندگی در تورنتو 2020 نیز توجه کنید.
طبق آخرین آمارها و بررسی‌های انجام شده، میانگین هزینه زندگی در تورنتو کانادا برای هر نفر، چیزی در حدود 15000 دلار کانادا است. البته باید در نظر داشته باشید که این مبلغ بدون احتساب اجاره خانه در تورنتو است. متوسط اجاره یک خانه یک خوابه در مرکز شهر حدود 2245 دلار کانادا و در حاشیه شهر حدود 1814 دلار کانادا خواهد بود. البته اگر قصد خرید خانه در تورنتو را دارید، شرایط متفاوت خواهد بود.
همچنین هزینه شهریه دانشگاه‌های تورنتو نیز به دانشگاه و رشته تحصیلی شما بستگی دارد. علاوه بر این اگر بتوانید در بورسیه نیز پذیرفته شوید، دانشگاه تمام هزینه‌های تحصیل شما را پرداخت کرد.
تمام این موارد در شرایطی است که حقوق‌های پرداختی در این شهر سالانه بین 22800 تا 747 هزار دلار کانادا است و متوسط حقوق افراد در شهر تورنتو در حدود 169 هزار دلار کانادا در سال است.

اشتراک گذاری این پست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.