4 مقصد بینظیر برای سفر پاییز در اروپا + تصاویر

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین تور ها


4 مقصد بینظیر برای سفر پاییز در اروپا + تصاویر

4 مقصد بینظیر برای سفر پاییز در اروپا + تصاویر

پاییز در اروپا و بسیاری دیگر از مقصدهای گردشگری جهان، زمان بسیار عالی و مناسبی برای سفر کردن باشد. در فصل پاییز دیگر خبری از جمعیت و ازدحام گردشگران تابستانی نیست و علاوه بر آن، هوا نیز در شرایط بسیار مناسبی است؛ گرمای آزاردهنده تابستان رفته است و هنوز سرمای طاقت فرسای زمستان فرا نرسیده است.
اما شاید مهمترین دلیل برای جذابیت تورهای پاییز در اروپا، تغییر ظاهر شهرها و طبیعت اطراف آنهاست. در فصل پاییز برگ درختان رنگ زرد و قرمز و نارنجی به خود می‌گیرند و توفان رنگ و رنگ که برپا در دیده می‌کند. همین باعث می‌شود که فصل پاییز در اروپا نیز جذابیت بسیاری برای سفر و گردشگری داشته باشد و تور اروپا همچنان گردشگران زیادی را به خود جذب کند و سفر به زیباترین شهرهای اروپا در فصل پاییز، جذابیت دوچندانی داشته باشد.
در این مقاله قصد داریم با معرفی تعدادی از زیباترین شهرهای اروپا در فصل پاییز، شما را برای یک سفر خاطره انگیز و بیادماندنی در پاییز اروپا آماده سازیم. تا انتها همراه ما باشید.

[lwptoc]

برترین مقصدهای گردشگری پاییز در اروپا

پیش از اینکه به معرفی مقصدهای گردشگری اروپا در این فصل بپردازیم، بهتر است ببینیم پاییز اروپایی چه آب و هوایی دارد. پاییز زیبای اروپا از روز اول سپتامبر آغاز می‌شود و 30 نوامبر به پایان می‌رسد. اگرچه کشورهای اروپایی هر کدام آب و هوایی مختص به خود دارند، اما به طور کلی می‌توان گفت که اوایل پاییز در اروپا هوا کمی گرم است و هر چه به زمستان نزدیکتر شویم، سرمای هوا بیشتر می‌شود.
در جنوب اسپانیا و پرتغال، دمای هوا در طول روز در حدود 20 درجه سانتیگراد است و غروب و شب کمی خنک‌تر می‌شود. اما هر چه به شمال و شرق حرکت کنید و روزهای پاییز نیز بگذرد، هوا سردتر شده و بارش باران نیز افزایش می‌یابد.
حال که با آب و هوای پاییز در اروپا آشنا شدید، بهتر است دیگر معطل نکرده و به سراغ معرفی مقصدهای جذاب برای تجربه بهترین تعطیلات پاییز در اروپا برویم.

پراگ جمهوری چک - پاییز در اروپا
پراگ جمهوری چک

پراگ جمهوری چک (Prague, The Czech Republic)

شهر پراگ در فصل پاییز و بخصوص ماه اکتبر را می‌توان بهترین شهر اروپایی در پاییز دانست. درختان بیشمار این شهر به رنگ‌های پاییزی زیبا ملبس می‌شوند و از فراز قلعه پراگ، منظره‌ای استثنایی برای شما خلق می‌کنند. معماری زیبای بافت تاریخی مرکز پراگ در نور کمرنگ پاییز، جلوه زیبایی دوچندانی پیدا می‌کند و می‌توانید روزهای متعددی در میان آنها قدم بزنید و از این زیبایی لذت ببرید.
در این فصل خیابان‌ها و مراکز گردشگری خلوت‌ترند و قیمت هتل‌ها نیز کاهش چشمگیری خواهد داشت. همچنین پراگ در فصل پاییز میزبان فستیوال‌ها و جشن‌های متعددی است که می‌توانید در آنها شرکت کرده و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

نیوفارست بریتانیا
نیوفارست بریتانیا

نیوفارست بریتانیا (The New Forest, United Kingdom)

اگر معتقدید قدم زدن در مناطق جنگلی در فصل پاییز لذتی وصف ناشدنی است که نباید از آن به سادگی گذشت، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به منطقه نیوفارست بریتانیا بزنید. این منطقه با جنگلی انبوه که در فصل پاییز به رنگ‌های زرد و نارنجی درمی‌آید، مقصدی فوق العاده برای طبیعت گردی در فصل پاییز است.
در نیوفارست بیش از 500 کیلومتر مربع جنگل، مرتع و خط ساحلی در انتظار شماست تا پاییز در اروپا را به نحوی متفاوت و دوست داشتنی تجربه کنید. در این جنگل می‌توانید طیف متنوعی از فعالیت‌های گردشگری و طبیعت گردی چون کمپینگ، پیاده نوردی، دوچرخه سواری و … را تجربه کنید.

 

[sc name=”highlight” text=”در نیوفارست بیش از 500 کیلومتر مربع جنگل، مرتع و خط ساحلی در انتظار شماست تا پاییز در اروپا را به نحوی متفاوت و دوست داشتنی تجربه کنید” ]

 

ساحل آمالفی، کوه وزوو و شهر باستانی پمپئی ایتالیا
ساحل آمالفی، کوه وزوو و شهر باستانی پمپئی ایتالیا

ساحل آمالفی، کوه وزوو و شهر باستانی پمپئی ایتالیا (The Amalfi Coast, Mount Vesuvius & Pompeii, Italy)
ساحل آمالفی در جنوب ایتالیا، مقصدی شگفت انگیز برای تمام سال است اما بدون شک می‌توان آن را یکی از بهترین گزینه‌های مقصد سفر خارجی در پاییز دانست. در فصل پاییز هم دمای هوا کم شده است و هم دیگر خبری از ازدحام و شلوغی گردشگران نیست و با خیال راحت و بدون مزاحمت، می‌توانید از مناظر زیبا، طبیعت جذاب و ساحل درخشان این منطقه استفاده کنید.
همچنین این ساحل با شهر باستانی و اسرار آمیز پمپئی که زیر خاکستر فوران آتشفشان وزوو مدفون شده بود تنها یک ساعت فاصله دارد و می‌توانید به راحتی به آنجا سفر کرده و از این جاذبه شگفت انگیز نیز دیدن کنید.

بروژ بلژیک
بروژ بلژیک

بروژ بلژیک (Bruges, Belgium)

یکی دیگر از مقصدهای مناسب برای تجربه طعم پاییز در شهرهای اروپا، شهر تاریخی بروژ در کشور بلژیک است. این شهر که نمونه بینظیری از شهرهای بازمانده از قرون وسطی اروپا است، در فصل پاییز و ماه‌های اکتبر و نوامبر جلوه‌ای رویایی به خود می‌گیرد.
علاوه بر گشت و گذار در بافت تاریخی شهر، قایق سواری در کانال‌های قدیمی آن و یا بالا رفتن از برج ناقوس 83 متری و 800 ساله این شهر، می‌توانید در جشنواره‌ها و فستیوال‌های متنوع این شهر در فصل پاییز نیز شرکت کنید و در کنار لذت بردن از آنها، تعدادی از بهترین تصاویر پاییز در اروپا را نیز ثبت کنید.

اشتراک گذاری این پست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.