آشنایی با بهترین مراکز خرید زوریخ

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین تور ها


آشنایی با بهترین مراکز خرید زوریخ

آشنایی با بهترین مراکز خرید زوریخ

زوریخ بزرگترین شهر سوئیس و یکی از اصلی‌ترین مقصدهای گردشگری این کشور است که سالانه میزبان گردشگران بسیاری است که در کنار بازدید از جاذبه‌های گردشگری، دوست دارند سری به مراکز خرید زوریخ نیز بزنند.
زوریخ علاوه بر اینکه بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر سوئیس است، پایتخت اقتصادی این کشور نیز به شمار می‌رود. با در نظر گرفتن این موضوع، زوریخ یک بهشت باورنکردنی برای علاقه‌مندان به خرید و پاساژگردی است.
در مراکز خرید زوریخ هر چه که بخواهید پیدا خواهید کرد؛ از نمایشگاه‌های مجلل و برندهای معتبر، تا فروشگاه‌های کوچک محلی برای فروش صنایع دستی و سوغات سوئیس.
در این مقاله قصد داریم با معرفی بهترین مراکز خرید زوریخ سوئیس، در برنامه ریزی تور زوریخ به شما کمک کنیم. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

[lwptoc]

محله Seefeld

محله Seefeld[irp posts=”4185″ name=”راهنمای خرید بهترین سوغات سوئیس”]

[irp posts=”3803″ name=”بهترین جاهای دیدنی سوئیس”]

 

محله Seefeld

محله Seefeld در جنوب زوریخ و حاشیه دریاچه زوریخ قرار دارد و یکی از بهترین مراکز خرید زوریخ سوئیس به شمار می‌رود. در این منطقه می‌توانید محصولات شگفت انگیزی پیدا کنید.
محله Seefeld از بهترین نقاط زوریخ برای خرید پوشاک است. یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های این مرکز خرید شهر زوریخ، وجود فروشگاه‌های متعددی است که پوشاک و ملزومات دست ساز و باکیفیت تولید می‌کنند. به عنوان مثال، فروشگاه Atelier Boule Rouge به ساختن کیف‌های لپ تاپ دست ساز مشهور است.

خیابان Bahnhofstrasse
خیابان Bahnhofstrasse

خیابان Bahnhofstrasse

یکی از بهترین مرکز خریدهای زوریخ که یک بهشت رویایی برای عاشقان خرید به شمار می‌رود، خیابان Bahnhofstrasse یا خیابان پنجم زوریخ است. اگر در جستجوی خرید کالاهای لوکس در زوریخ هستید، هیچ جا مانند خیابان Bahnhofstrasse نمی‌تواند رضایت شما را جلب کند.
خیابان Bahnhofstrasse نه تنها یکی از بهترین مراکز خرید زوریخ است، بلکه از گرانترین و لوکس‌ترین مراکز خرید جهان نیز به شمار می‌رود. در این خیابان علاوه بر فروشگاه‌های برندهای مطرح جهانی، تقریباً تمامی برندهای لوکس سوئیس مانند Manor and Globus نیز حضور دارند.
وجود این همه فروشگاه پرزرق و برق باعث می‌شود حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید، اما گشت و گذار در خیابان Bahnhofstrasse یک روز جذاب برای شما خواهد ساخت. البته باید در نظر داشته باشید که این خیابان در مرکز شهر زوریخ سوئیس واقع شده است و در اغلب ساعات روز جمعیت زیادی در آن حضور دارند.

محله Niederdorf -مراکز خرید زوریخ
محله Niederdorf

محله Niederdorf

یکی دیگر از مراکز خرید زوریخ، خیابان Niederdorf در قلب تاریخی این شهر است. خرید کردن در این خیابان یک لذت دو جانبه است؛ علاوه بر فروشگاه‌های متعدد که انواع محصولات رو به فروش می‌رساند. در خیابان Niederdorf هم فروشگاه‌هایی وجود دارد که بروزترین و جدیدترین تولیدات حوزه پوشاک و فشن را می‌فروشند، و هم فروشگاه‌هایی که صنایع دستی و محصولات سنتی سوئیس را به فروش می‌رسانند.
اما یکی دیگر از جذابیت‌های این مرکز خرید در زوریخ، بافت تاریخی و سنتی آن است. همانگونه که گفتیم این محله در مرکز تاریخی شهر زوریخ واقع شده و مملو از ساختمان‌ها و بناهای تاریخی و قدیمی است. خیابان‌های این محله سنگفرش شده است و خودروها اجازه ورود به آن را ندارند. با گشت و گذار در این خیابان علاوه بر تماشای فروشگاه‌ها می‌توانید از تماشای این ساختمان‌ها نیز لذت ببرید.
همچنین می‌توانید از رستوران‌ها و کافه‌های متعدد در این محله نیز استفاده کنید و با خوردن یک وعده غذای خوشمزه یا یک فنجان قهوه، روز زیباتری برای خود بسازید.

محله‌های 4 و 5
محله‌های 4 و 5

محله‌های 4 و 5

اما اگر به دنبال آن دسته از مراکز خرید زوریخ هستید که لباس‌های منحصر به فرد و خاصی در آنها پیدا کنید، باید حتما به محله‌های ۴ و ۵ زوریخ سوئیس سر بزنید. تعدادی از برندهای جدید سوئیسی در این منطقه حضور دارند و انواع لباس‌ها و ملزومات طراحی شده را در گالری‌ها و فروشگاه‌های خود به نمایش می‌گذارند.
سر زدن به این مناطق شما را با نسل جدید طراحان و برندهای تولید کننده لباس در زوریخ مانند Little Black Dress و Changemakers آشنا خواهد کرد.

مرکز خرید Europaallee
مرکز خرید Europaallee

مرکز خرید Europaallee

دقیقا در مرکز زوریخ و نزدیک ایستگاه اصلی قطار زوریخ که از مهمترین عناصر سیستم حمل و نقل در سوئیس است، می‌توانید یکی از بهترین مراکز خرید زوریخ سوئیس را پیدا کنید. مرکز خرید Europaallee از برترین مراکز خرید سوئیس است و تعدادی از بهترین فروشگاه‌های سوئیس را در خود جای داده است. در این فروشگاه تقریبا هر چیز که نیاز داشته باشید خواهید یافت.

[irp posts=”3654″ name=”راهنمای خرید در رم”]

انواع فروشگاه‌های لباس و پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، تزئینات منزل و … از جمله مهمترین بخش‌های این مرکز خرید زوریخ هستند. همچنین کافه‌ها و رستوران‌های مختلفی نیز در مرکز خرید Europaallee وجود دارد که مکان مناسبی برای استراحت بعد از یک خرید و پاساژگردی طولانی است.

 

[sc name=”highlight” text=”تمامی فروشگاه‌ها و مرکز خریدهای زوریخ در روزهای کاری از ساعت 9 صبح تا 8 شب باز هستند. فروشگاه‌ها روزهای شنبه معمولاً زودتر تعطیل می‌شوند در روزهای یکشنبه نیز به طور کلی تعطیل هستند.” ]

 

مرکز خرید Sihlcity

اگرچه خرید همواره یک تفریح جذاب و دوست داشتنی برای بسیاری از افراد به شمار می‌رود، اما اغلب مراکز در کنار فروشگاه‌های مختلف، امکانات تفریحی و سرگرمی متعددی نیز برای بازدیدکنندگان و خریداران فراهم می‌کنند. مرکز خرید Sihlcity نیز که یکی از بهترین مراکز خرید زوریخ به شمار می‌رود، از این رویه مستثنی نیست.
اگر دوست دارید بعد از گشت و گذار در یک مرکز خرید بزرگ و لوکس، به تماشای جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا بنشینید، این مرکز خرید یکی از بهترین انتخاب‌ها در بین مراکز خرید زوریخ سوئیس برای شما خواهد بود. علاوه بر فروشگاه‌های متعدد، رستوران‌ها و کافه‌های جذاب، چندین سالن سینمای حرفه‌ای و مدرن در این مرکز خرید وجود دارد تا میزبان شما باشد و لحظات مفرحی را برای شما رقم بزند.

پس از معرفی تعدادی از بهترین مراکز خرید زوریخ، بد نیست کمی درباره ساعت کاری مراکز خرید در زوریخ سوئیس و دیگر اطلاعات مفید نیز صحبت کنیم.
پیش از هر چیز باید بدانید که به طور کلی تمامی فروشگاه‌ها و مرکز خریدهای زوریخ (و دیگر شهرهای سوئیس مانند مراکز خرید ژنو) در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب باز هستند. فروشگاه‌ها روزهای شنبه معمولاً زودتر تعطیل می‌شوند در روزهای یکشنبه نیز به طور کلی تعطیل هستند.
روزهای یکشنبه تنها فروشگاه‌های موجود در ایستگاه‌های قطار و فرودگاه زوریخ باز هستند.
یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید از فروشگاه‌های زوریخ باید در نظر داشته باشید، اینست که در اغلب فروشگاه‌های خواربار پاکت خرید رایگان نیست. به همین دلیل یا هزینه آن را پرداخت کنید یا همراه خود پاکت داشته باشید.
همچنین میوه و سبزیجات در این فروشگاه‌ها به دو صورت به فروش می‌رسد. برخی از میوه‌ها و سبزیجات قبلا بسته بندی شده و برچسب قیمت دارند. برخی دیگر نیز به صورت باز قرار دارند که خودتان می‌توانید تعداد مورد نظر را انتخاب کرده و بر روی ترازو قرار دهید تا برچسب قیمت آن چاپ شود.

زوریخ علاوه بر اینکه بزرگترین شهر سوئیس است، پایتخت اقتصادی این کشور نیز به شمار می‌رود و تردید نیست که فروشگاه‌ها و مراکز خرید متعددی در آن یافت شود. مراکز خرید زوریخ پر از فروشگاه‌هایی هستند که بهترین و باکیفیت‌ترین اجناس را به شما ارائه می‌کنند تا تجربه‌ای خاطره انگیز از خرید و پاساژگردی در تور سوئیس داشته باشید.

اشتراک گذاری این پست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.