بهترین مراکز خرید سوئیس برای خرید سوغاتی

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین تور ها


بهترین مراکز خرید سوئیس برای خرید سوغاتی

بهترین مراکز خرید سوئیس برای خرید سوغاتی

خرید و پاساژگردی همواره یکی از جذاب‌ترین فعالیت‌های گردشگری به شمار می‌روند و از آنجاییکه سوئیس نیز یکی از بهترین مقصدهای گردشگری جهان است، مراکز خرید نیز می‌توانند شما را حسابی سر ذوق بیاورند.
شما می‌توانید ساعت‌ها در مراکز خرید سوییس به گشت و گذار بپردازید و علاوه بر خرید انواع مختلف سوغات سوئیس، بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات روز را نیز خریداری کنید. در این مقاله از وبلاگ ققنوس قصد داریم تعدادی از بهترین مراکز خرید سوئیس در مهمترین شهرهای این کشور را برای شما معرفی کنیم. پس شما نیز اگر به دنبال خرید از سوئیس هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.
پیش به سوی آشنایی با مهمترین و بهترین مراکز خرید در سوئیس.

[lwptoc]

مراکز خرید سوئیس در شهرهای مختلف

اگرچه سوئیس کشوری نه چندان بزرگ است، اما شهرهای این کشور هر یک به نوبه خود زیبایی و جذابیت خاصی دارند و می‌توانند شما را شگفت زده کنند. شهرهایی چون ژنو، لوزان، زوریخ، برن، لوگانو و … از مهمترین شهرهای سوئیس هستند که گردشگران را به خود جذب می‌کنند. در ادامه این مقاله با چند مرکز خرید سوئیس در شهرهای ژنو، لوزان و زوریخ را بررسی خواهیم کرد.

مراکز خرید ژنو
مراکز خرید ژنو

مراکز خرید ژنو سوئیس

ژنو یکی از دوست‌داشتنی‌ترین مقصدهای گردشگری سوئیس است و گردشگران بسیاری راهی این شهر می‌شوند تا جاذبه‌های گردشگری آن را از نزدیک ببینند. در این شهر مراکز خرید و فروشگاه‌های متعددی وجود دارد که بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را به فروش می‌رسانند. اما علاوه بر این فروشگاه‌های سوئیس، تعدادی از خیابان‌های ژنو نیز از جمله مشهورترین بازارهای سوئیس به شمار می‌روند.
خیابان Rue du Rhône را می‌توان یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید دانست و هیچ سفری به ژنو بدون گشت و گذار در این خیابان کامل نمی‌شود. این بلوار لوکس و زیبا میزبان تعدادی از بهترین و باشکوه‌ترین بوتیک‌های و مرکز خریدهای سوئیس است. و می‌توانید جدیدترین محصولات در حوزه مد و فشن را خریداری کنید.
علاوه بر برندهای مطرح جهانی چون Chanel، Louis Vuitton و … که با بوتیک‌های لوکس میلان و پاریس برابری می‌کنند. تقریبا تمام بوتیک‌ها و طراحان درجه یک و برتر سوئیس را نیز می‌توانید در این مرکز خرید در سوئیس پیدا کنید.
اما سوئیس بیش از هر چیز به داشتن ساعت‌های لوکس و جواهرات بینظیر شهرت دارد و تقریبا غیرممکن است که به مراکز خرید سری بزنید اما فروشگاه‌های ساعت و جواهرات را نبینید. خیابان Rue du Rhône نیز یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید سوئیس است و تعدادی از بهترین تولیدکنندگان ساعت و جواهرات سوئیسی آماده‌اند تا با محصولات شگفت انگیز خود هوش از سر شما ببرند.
همچنین بد نیست بدانید که این خیابان یکی از بهترین مراکز خرید ژنو سوئیس از نظر دسترسی است و به راحتی می‌توانید با استفاده از سیستم پیشرفته حمل و نقل در سوئیس، خود را به آن برسانید. علاوه بر این، این خیابان به فواره آبی ژنو که یکی از مشهورترین جاذبه‌های این شهر به شمار می‌رود نیز بسیار نزدیک است و می‌توانید پس از یک گشت و گذار جانانه در خیابان Rue du Rhône راهی این جاذبه شوید.
همانطور که گفتیم، خیابان Rue du Rhône یکی از بهترین مراکز خرید برای خرید محصولات مد و فشن روز است. اما اگر به دنبال تولیدات متفاوت‌تر و مدرن‌تر هستید، باید راهی خیابان Rue du Marché شوید. این خیابان که در جنوب Rue du Rhône و موازی آن قرار دارد، تعدادی از پیشروترین بوتیک‌ها و مراکز خرید سوئیس را در خود جای داده است که می‌توانند شما را حسابی شگفت زده سازند.
همچنین مرکز خرید 7 طبقه Bongénie نیز در همین خیابان قرار دارد که اگرچه نمی‌توان آن را از مراکز خرید ارزان سوئیس به شمار آورد اما بدون شک می‌توانید یکی از بهترین خریدها را در این مرکز تجربه کنید.

مراکز خرید لوزان
مراکز خرید لوزان

مراکز خرید لوزان سوئیس

لوزان یکی دیگر از شهرهای جذاب سوئیس و از مهمترین مقصدهای گردشگری این شهر است. این شهر که مانند ژنو در حاشیه دریاچه ژنو واقع شده است. تعدادی از بهترین مراکز خرید را در خود جای داده است که در ادامه به بررسی تعدادی از آنها خواهیم پرداخت.
شاید بهترین و سرزنده‌ترین مراکز خرید لوزان سوئیس، منطقه Flon است که مساحتی بالغ بر 55 هزار متر مربع و بیش از 70 فروشگاه بزرگ لباس، پوشاک و کیف و کفش و … دارد. این منطقه را قلب تپنده لوزان سوئیس می‌دانند که بهترین نقطه برای خرید انواع محصولات مورد نیاز شماست. همچنین در منطقه می‌توانید به مرکز خرید Global نیز سر بزنید که یکی از بهترین مراکز خرید در لوزان به شمار می‌رود.
اما علاوه بر Flon، میدان Pallu نیز به یکی دیگر از مراکز خرید در شهر لوزان تبدیل شده است. که در اطراف آن بیش از 1500 فروشگاه مختلف وجود دارند و انواع متفاوتی از محصولات در طیف‌های متنوع قیمتی را به فروش می‌رسانند. اما اگر دوست دارید یکی از بهترین نمایشگاه‌ها و تولیدکنندگان جواهرات سوئیسی را بازدید کنید. میدان Pallu بهترین مکان است زیرا فروشگاه مشهور Bucherer در این محل قرار دارد و می‌توانید گرانترین مرکز خرید جهان را از نزدیک ببینید.
اما سوئیس علاوه بر ساعت و جواهرات زیبا و استادانه، به شکلات‌های خوشمزه نیز شهرت دارد و لوزان از جمله بهترین مراکز برای خرید و خوردن شکلات‌های هیجان انگیز است. اگر دوست دارید یکی از بهترین شکلات‌های سوئیس را امتحان کنید، می‌توانید به فروشگاه Chocolatier Blondel در خیابان Rue de Bourg سر بزنید. این فروشگاه شاید در نگاه اول کوچک باشد اما کافیست درون آن پا بگذارید تا در دنیایی از بهترین انواع شکلات‌های مخصوص این فروشگاه غرق شوید.

مراکز خرید زوریخ
مراکز خرید زوریخ

مراکز خرید زوریخ

اما زوریخ بزرگترین شهر سوئیس است و طبیعی است که تعدادی از بهترین مراکز خرید را در این شهر پیدا کنید.
اگر به دنبال خرید پوشاک و لباس‌های باکیفیت و بینظیر هستید، می‌توانید به محله Seefeld سری بزنید. این محله یکی از بهترین مراکز خرید زوریخ سوئیس است که فروشگاه‌های متعدد و مختلفی را در خود جای داده است و می‌توانید تولیدات اختصاصی و دست ساز جذابی را از آنها خریداری کنید.
در کنار این محله، خیابان Bahnhofstrasse نیز یکی دیگر از مراکز خرید سوئیس است که می‌تواند شما را حسابی سر کیف بیاورد. این خیابان زیبا از بهترین محل برای خرید کالاهای لوکس و محصولات درجه یک به شمار می‌رود. اگرچه این خیابان از مراکز خرید ارزان در سوئیس نیست. اما قطعا کیفیت محصولات فروشگاه‌های این خیابان قطعا شما را نسبت به پرداخت هزینه آنها متقاعد خواهد کرد.
همچنین اگر به دنبال خرید سوغات و صنایع دستی سوئیس هستید. می‌توانید راهی محله Niederdorf در قلب تاریخی زوریخ شوید تا یکی از بهترین مراکز خرید را تجربه کنید. در این محله می‌توانید در کنار گشت و گذار در فروشگاه‌های جذاب، از بافت تاریخی دوست داشتنی این منطقه نیز لذت ببرید.

اشتراک گذاری این پست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.