برگزاری چهارمین کنگره بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای اسلامی در تهران

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین تور ها


برگزاری چهارمین کنگره بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای اسلامی در تهران

برگزاری چهارمین کنگره بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای اسلامی در تهران

گردشگری سلامت، گردشگری پزشکی یا گردشگری درمانی نامی است که بر یکی از جدیدترین انواع گردشگری گذاشته می‌شود. با توجه به افزایش سن جمعیت جهان، بالا رفتن رفاه نسبی و همچنین توجه بیشتر افراد نسبت به سلامت خود، اهمیت گردشگری سلامت نیز در سال‌های اخیر افزایش یافته است.
کشور ایران به دلیل جایگاه خاص در منطقه و همچنین پیشرفت در حوزه پزشکی، در سال‌های اخیر توانسته است تا جایگاه ویژه‌ای در حوزه گردشگری سلامت منطقه بدست آورد. در همین راستا و به منظور توسعه شبکه ارتباطی فعالان گردشگری سلامت منطقه و جهان اسلام، توسعه روابط اقتصادی حوزه گردشگری سلامت و بهره برداری فعالان بخش خصوصی از این ارتباط، چهارمین کنگره بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای اسلامی در تهران برگزار شد.
این کنگره با حمایت مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، وزارت ورزش و جوانان و تشکل‌های فعال در حوزه گردشگری سلامت از 17 الی 19 مهرماه در هتل همای تهران برگزار شد.

چهارمین کنگره بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای اسلامی در حالی با حضور بیش از 200 نفر از فعالین بخش‌های خصوصی گردشگری، مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، هتل‌ها، فعالان حوزه درمان‌های سنتی و گیاهان دارویی و شرکت‌های تولید دارو و تجهیزات پزشکی برگزار شد که شرکت کنندگان از کشورهای مختلفی مانند ارمنستان، جمهوری آذربایجان، افغانستان، ترکیهف امارات، ترکمنستان، تاجیکستان، عمان، سوریه، قطر، عراق، قراقستان، قرقیزستان، لبنان، گرجستان، مالزی، مجارستان، صربستان، هند، اوکراین، مقدونیه و … در آن حضور داشتند.
در پایان این مراسم بیمارستان کیش، شرکت مای‌تراول، کلینیک زیبایی رویان، مرکز دندان پزشکی آفاق و روزنامه الرویه عمان در بخش‌های مربوطه به عنوان فعالین برگزیده انتخاب و تقدیر شدند.

اشتراک گذاری این پست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.