بهترین مراکز خرید ژاپن را می‌شناسید؟

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین تور ها


بهترین مراکز خرید ژاپن را می‌شناسید؟

بهترین مراکز خرید ژاپن را می‌شناسید؟

پاساژگردی و خرید سوغاتی همواره بخش جذابی از سفر به شمار می‌رود، به خصوص وقتی که قصد داشته باشیم به مهد تکنولوژی سفر کنیم. بازدید از مراکز خرید ژاپن یکی از مهمترین جذابیت‌های گردشگری در تور ژاپن است و حتی افرادی که چندان به خرید کردن علاقه‌ای ندارند، شیفته مرکز خریدهای ژاپن خواهند شد.
ژاپن یکی از صنعتی‌ترین و مدرن‌ترین کشورهای دنیاست، اما با این وجود فرهنگ سنتی و اصیل خود را نیز به خوبی حفظ کرده است. شاید در هیچ کجای جهان، سنت و مدرنیته مانند ژاپن با یکدیگر ترکیب نشده باشند. این ویژگی در بازارها و مراکز خرید ژاپن نیز مشهود است. در واقع برای خرید در ژاپن هم می‌توانید به مراکز خرید پیشرفته و بزرگ سر بزنید، هم در میان بازارچه‌های سنتی گشت و گذار کنید. حتی هنگام خرید سوغات ژاپن نیز می‌توانید این ترکیب استثنایی را مشاهده کنید؛ از ابزار سنتی درست کردن سوشی و ماسک‌های سامورایی تا لوازم تکنولوژیکی مثل دوربین عکاسی و … همه از سوغاتی‌های ژاپن به شمار می‌روند.
اگر تا انتهای این مقاله از وبلاگ ققنوس با ما همراه باشید، شما نیز با بهترین و معروف‌ترین مراکز خرید ژاپن آشنا خواهید شد.

[lwptoc]

بهترین مراکز خرید ژاپن در توکیو

بهترین مراکز خرید ژاپن در توکیو
بهترین مراکز خرید ژاپن در توکیو

اگر بگوییم محله گینزا یکی از بهترین مراکز خرید توکیو و ژاپن است، اغراق نکرده‌ایم. این منطقه مملو از ساختمان‌های مدرن و فروشگاه‌های بزرگ و معتبر است و می‌توانید تقریبا هر چیزی که نیاز دارید را از فروشگاه‌های آن خریداری کنید.
کالاهای ژاپنی به کیفیت مشهورند و گینزا از معروف‌ترین مراکز خرید ژاپن برای خرید محصولات ژاپنی اصلی و درجه یک است. همچنین کالاهای لوکس بسیاری از جمله ساعت، لباس‌های گران قیمت و … در این منطقه به فروش می‌رسد.

 

[sc name=”highlight” text=”در دهه 1980 میلادی، گینزا رکورددار بالاترین قیمت زمین در سرتاسر دنیا بوده است.” ]

 

یکی دیگر از مراکز خرید ژاپن در شهر توکیو، منطقه شینجوکو است که شلوغ‌ترین محله ژاپن به شمار می‌رود و روزانه نزدیک به 4 میلیون نفر در آن رفت و آمد می‌کنند. پس از محله گینزا، شینجوکو بزرگترین مرکز خرید ژاپن است تعداد بسیار زیادی از مراکز خرید و فروشگاه‌های بزرگ در آن واقع شده‌اند.
همچنین شینجوکو قطب محصولات الکترونیکی و تکنولوژیکی ژاپن و بهترین جا برای خرید چنین محصولاتی است. تقریبا تمامی شرکت‌های تولید کننده وسایل الکترونیکی در این منطقه حضور دارند و شما می‌توانید محصولات مورد نظر خود را با بهترین قیمت و خیال راحت خریداری کنید.

اگر دوست دارید علاوه بر گشت و گذار در یکی از مراکز خرید ژاپن، با فرهنگ جوانان ژاپنی نیز آشنا شوید، محله شیبویا بهترین جایی است که می‌تواند این لذت را در اختیار شما قرار دهد.
شیبویا به عنوان محل گردهمایی و گشت و گذار جوانان و نوجوانان ژاپنی شناخته می‌شود و یکی از بروزترین و متنوع‌ترین مراکز فرهنگی ژاپن است. فروشگاه‌های مختلف و مراکز خرید این منطقه جدیدترین محصولات را به مشتریان خود که اغلب از قشر جوان هستند عرضه می‌کنند.
یکی از مزایای خوب این منطقه، دسترسی خوب با حمل و نقل عمومی در ژاپن است و می‌توانید به راحتی خودتان را به این منطقه برسانید. همچنین بعد از خرید و گشت و گذار در شیبویا، می‌توانید در یکی از رستوران‌های با کیفیت این منطقه نیز یک غذای خوشمزه ژاپنی را تجربه کنید.

[irp posts=”5337″ name=”بهترین رستوران‌های توکیو برای خوردن یک غذای خوشمزه”]

[irp posts=”5329″ name=”دیدنی‌های توکیو که نباید از دست داد”]

بهترین مراکز خرید ژاپن در اوساکا

بهترین مراکز خرید ژاپن در اوساکا
بهترین مراکز خرید ژاپن در اوساکا

اگرچه توکیو پایتخت و مهمترین شهر ژاپن است، اما قرار نیست تمام دیدنی‌ها و مراکز خرید ژاپن در این شهر وجود داشته باشد. اوساکا نیز یکی از شهرهای خوب برای پاساژگردی و خرید سوغات به شمار می‌رود. مرکز خرید اومدا نه تنها یکی از بهترین مراکز خرید ژاپن در شهر اوساکا است، بلکه از نظر بزرگی و تنوع نیز چیزی از مراکز خرید توکیو کم ندارد.
در مراکز خرید و فروشگاه‌های این منطقه تقریبا هر چیزی که نیاز داشته باشید را می‌توانید خریداری کنید. اما شاید مهمترین ویژگی این منطقه، لوازم منزل از قبیل لوازم خانگی برقی، دکوراسیون، مبلمان و … باشد. در واقع شاید بتوان اومدا را قلب لوازم منزل ژاپن دانست که بروزترین محصولات را عرضه می‌کند.

یکی دیگر از معروف‌ترین مراکز خرید ژاپن در شهر اوساکا، مرکز خرید بزرگ گرند فرانت است. اسم این مجموعه واقعا برازنده آن است زیرا این مرکز با 44 هزار متر مربع مساحت و تعداد زیادی فروشگاه، یکی از بزرگترین مراکز خرید ژاپن است.
این مرکز خرید به طور کلی به فروش لباس و پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی اختصاص داده شده است و با توجه به مساحت آن، محصولاتی برای تمام سنین در آن پیدا خواهد شد. همچنین در این مرکز خرید 12 طبقه، رستوران‌های متعددی نیز وجود دارد که می‌توانید پس از یک خرید حسابی، غذاهای خوشمزه ژاپنی را در آنها امتحان کنید.

بهترین مراکز خرید ژاپن در کیوتو

بهترین مراکز خرید ژاپن در کیوتو
بهترین مراکز خرید ژاپن در کیوتو

اگرچه کیوتو نسبت به توکیو شهری سنتی‌تر به شمار می‌رود، اما این بدین معنی نیست که مراکز خرید کیوتو ارزش بازدید ندارند. مرکز خرید پورتا کیوتو، یکی از بهترین مراکز خرید ژاپن است که در پایتخت سابق ژاپن واقع شده است.
این مرکز خرید در یکی از مهمترین و شلوغ‌ترین مناطق کیوتو، یعنی درست در زیر ایستگاه مرکزی کیوتو قرار دارد. این مجموعه به سه بخش مجزا تقسیم شده است. بخش غربی پورتا کیوتو مختص به فروش لباس و پوشاک است و می‌توانید تمامی نیازهای خود و خانواده‌تان را از این بخش خریداری کنید. بخش دوم این مرکز خرید به کافه‌ها و رستوران‌های مختلف اختصاص داده شده و می‌توانید دلی از عزا دربیاورید.

[irp posts=”5291″ name=”دیدنی‌های کیوتو، پایتخت هزار ساله ژاپن”]

[irp posts=”5265″ name=”آشنایی با اوساکا، بندر باستانی ژاپن”]
اما بخش شرقی این مرکز خرید، یکی از جذاب‌ترین مراکز خرید ژاپن است زیرا در این قسمت تعدادی از بهترین فروشگاه‌های مواد غذایی وجود دارند. اگر از غذاهای ژاپنی خوشتان آمده است، می‌توانید بهترین سوغات ژاپن را از این بخش خریداری کنید.

اشتراک گذاری این پست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.