قیمت اجاره جت شخصی در ایران چقدر است؟

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین تور ها


قیمت اجاره جت شخصی در ایران چقدر است؟

قیمت اجاره جت شخصی در ایران چقدر است؟

پرواز و سفر هوایی در گذشته یک وسیله حمل و نقل لوکس به شمار می‌رفته و تنها تعداد اندکی از افراد قابلیت سوار شدن بر هواپیما را داشته‌اند. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی خرید بلیط هواپیما به امری عادی تبدیل شده است.
اما با اینحال هنوز نیز می‌توان با هواپیما سفری لوکس داشت و برای اینکار، باید نسبت به اجاره هواپیماهای خصوصی و جت‌های شخصی اقدام کنید. اما قیمت اجاره جت شخصی در ایران چقدر است و چه خدماتی را دریافت خواهید کرد. در این مقاله از وبلاگ ققنوس قصد داریم به این سوال شما پاسخ دهیم.

قیمت اجاره جت شخصی در ایران
قیمت اجاره جت شخصی در ایران

قیمت اجاره جت شخصی در ایران

از منظر قانونی در ایران، شخصیت‌های حقیقی امکان خریداری و نگهداری جت شخصی را ندارند. اما از آنجایی که تعدادی از افراد خاص مانند تجار و بازرگانان بزرگ، مدیران شرکت‌های کلان بین‌المللی و … تمایل به استفاده از این خدمات را دارند، امکان اجاره جت شخصی در ایران بوجود آمده است.
در واقع شما برای سفر با جت شخصی، باید به شرکت‌های مجاز به ارائه این خدمات مراجعه کنید و با پرداخت قیمت اجاره جت شخصی در ایران، از این خدمات استفاده کنید. در ادامه اطلاعاتی درباره شرایط و همچنین قیمت اجاره جت شخصی در ایران خدمت شما ارائه خواهد شد.

اولین نکته‌ای که درباره اجاره جت شخصی در ایران باید بدانید، این است که سرعت این هواپیما نسبت به دیگر انواع هواپیماهای تجاری تفاوتی ندارند و با همان سرعت پرواز می‌کنند. اما یکی از دلایلی که باعث می‌شود سفر با جت و هواپیمای شخصی سرعت بیشتری داشته باشد، نحوه پذیرش مسافران این نوع از هواپیماهاست.
در واقع مسافران جت‌های شخصی از طریق سالن VIP/CIP فرودگاه و گیت اختصاصی پذیرش می‌شوند. همین موضوع باعث می‌شود زمان کمتری در صف پذیرش و بازرسی پرواز باشید و به همین ترتیب، زمان کمتری را صرف طی کردن مراحل پیش از پرواز کنید.
پس از آن، ترانسفر شما تا پای هواپیما نیز با خودروهای تشریفاتی اختصاصی انجام می‌گیرد که همین موضوع، عامل دیگری در بالا رفتن سرعت سفر با جت شخصی است. همچنین باند پروازی و میسرهای هوایی این هواپیماها نیز متفاوت است و به همین، سرعت انجام مقدمات پرواز و طی مسیر بیشتر از پروازهای تجاری معمولی خواهد بود.
موضوع دیگری که پیش از پرداخت قیمت اجاره جت شخصی در ایران باید مد نظر داشته باشید، ظرفیت این هواپیماها است. جت‌های شخصی در ایران، تنها 8 نفر ظرفیت دارند و شما تمامی صندلی‌های آن را یکجا رزرو می‌کنید. در واقع چه یک نفر باشید و چه 8 نفر، تغییری در قیمت اجاره جت شخصی در ایران رخ نمی‌دهد.

فضای داخلی جت شخصی
فضای داخلی جت شخصی

نکته دیگر درباره اجاره جت شخصی، محل پرواز آن است. جت‌های شخصی در ایران تنها از فرودگاه مهرآباد تهران پرواز می‌کنند و در صورتیکه قصد داشته باشید سفر خود را از شهر دیگری آغاز کنید، باید هزینه پرواز خالی هواپیما از تهران تا مبدا را نیز بپردازید.
همچنین باید بدانید که قیمت اجاره جت شخصی در ایران، به صورت ساعتی محاسبه می‌شود و علاوه بر هزینه رفت، هزینه برگشت هواپیما نیز به عهده شماست و بر روی قیمت اجاره جت شخصی در ایران محاسبه می‌گردد. همچنین از آنجایی که سوخت مصرف شده در این پرواز سوخت آزاد بدون یارانه است، قیمت اجاره جت شخصی در ایران تحت نوسانات قیمت سوخت و ارز تغییر می‌کند.
اما مهمترین مزیت پرداخت قیمت اجاره جت شخصی در ایران، خدمات بسیار لوکسی است که در طول پرواز به شما ارائه می‌شود. صندلی‌های جت شخصی چرمی، راحت و بسیار جا دار و بزرگ هستند. این صندلی‌ها هم امکان چرخیدن و هم امکان تبدیل شدن به تخت را دارند تا در طول پرواز، کاملا احساس راحتی کنید.

 

[sc name=”highlight” text=”جت‌های شخصی در ایران تنها از فرودگاه مهرآباد تهران پرواز می‌کنند” ]

 

علاوه بر آن، کترینگ و پذیرایی در پرواز با جت شخصی به صورت اختصاصی و VIP است و با بهترین و باکیفیت‌ترین وعده‌های غذایی از شما پذیرایی خواهد شد.

باید بدانید که جت شخصی را در مسیرهای داخلی و خارجی می‌توانید اجاره کنید و این هواپیما قادر است تا 7 ساعت به طور مستمر پرواز کند. بنابراین انتخاب خوبی برای سفر به مقصدهای داخلی و خارجی نه چندان دور، چون کشورهای اروپایی است.
در حال حاضر تنها جت شخصی موجود در ایران، هواپیمای چلنجر 350 (Challenger 350) مدل بیزینس ساخت شرکت کانادایی بمباردیر (Bombardier) است. این هواپیما نمونه ارتقا یافته مدل چلنجر 300 است که از سال 2013 میلادی تولید می‌شود و یکی از برترین جت‌های شخصی دنیا به شمار می‌رود که بسیار پرفروش بوده است.
برای اجاره جت شخصی کافیست با کارشناسان ما در آژانس ققنوس تماس بگیرید تا پس از ارائه اطلاعات دقیق سفر، همکاران ما قیمت اجاره شخصی در ایران را برای شما محاسبه کرده و مقدمات رزرو پرواز را برای شما انجام دهند. به طور کلی در حال حاضر (بهمن ماه 1399) قیمت اجاره جت شخصی در ایران برای هر ساعت، معادل 32 میلیون تومان است.

اشتراک گذاری این پست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.